پارس ناز پورتال

علت تغییر جنسیت ملکه زیبایی بریتانیا از زبان خودش

علت تغییر جنسیت ملکه زیبایی بریتانیا از زبان خودش
جکی گرین 19 ساله در حقیقت یک پسر متولد شده است و در ابتدا “جک” نام داشت. خیلی از دختر بچه ها آرزو دارند زمانیکه بزرگ میشوند همانند “جکی گرین” مدل معروف 19 ساله بریتانیایی که اخیر ملکه زیبایی این کشور هم شده است باشند اما او گذشته عجیبی دارد که به تازگی پرده از آن برداشته است.به گزارش پارس ناز او یک پسر متولد شده است و میگوید از سن 4 سالگی اش متوجه شده است که خداوند در خلقت او اشتباه کرده و او باید یک دختر به دنیا می آمد.
 
 
 
او معتقد است در جسمی که از آن متنفر بود زندانی شده بود و تا سن 15 سالگی 6 بار دست به خودکشی زد. او به قدری در شرایط بدی از نظر روحی قرار داشت که خانواده اش تمام چاقوها و تیغ ها و داروهای خانه را از دست او پنهان کرده بودند.او بالاخره موفق شد در سن 16 سالگی رضایت خانواده اش را جلب کند و جوانترین فردی باشد در دنیا که عمل تغییر جنسیت انجام داده است. وی گفته است اگر این عمل جراحی انجام نمیشد و او مجبور بود مرد بماند مطمئنا خودش را میکشت چرا که روح  و  بدنش سنخیتی با هم نداشته است.
 
علت تغییر جنسیت ملکه زیبایی بریتانیا از زبان خودش

خانواده اش میگویند بعد از انجام این عمل رفتار او به کلی تغییر کرد و به یک دختر سر به زیر و آرام تبدیل شد و زندگی عادی اش جریان پیدا کرد.او تاکید میکند مطمئن باشید اگر من مرد بودم تا کنون خودم را کشته بودم . هیچ چیز به اندازه زن بودن برای من لذت بخش نیست. او میگوید یک دختر عادی است که گذشته ای عجیب داشته است و این واقعیت زندگی اوست.