پارس ناز پورتال

شغل عجیب و پردرآمد این خانم چه فرقی با تن فروشی دارد؟

شغل عجیب و پردرآمد این خانم چه فرقی با تن فروشی دارد؟

جکی سائل” 29 ساله یک جای خواب دنج در نیویورک تاسیس کرده است . او در این مکان به مشتریان خدمات خوابی راحت در آغوشی گرم هدیه میدهد. وی از این طریق هزینه نگهداری از پسرش و تحصیل کردن خود را میپردازد.او در حالی غریبه ها را به یک خواب راحت در خانه اش و در رختخوابش دعوت میکند که این خواب براش مشتریان ساعتی 60 دلار هزینه در بردارد.

 

بسیاری از افراد وی را” تن فروش” نام نهاده اند و این کار او را نوعی تن فروشی میدانند و از او بخاطر این مسئله انتقاد کرده اند، اما او تاکید میکند که شغل او هیچ رابطه ای با تن فروشی ندارد و هیچ رابطه نزدیکی میان او و مشتریانش وجود ندارد. او میگوید: من تنها میدانم چگونه با درآغوش گرفتن مشتری احساس امنیت و آرامش را به او منتقل کرده و خواب راحتی برایش فراهم کند.

 

او میگوید اکثر مشتریهای من تنها به کسی نیاز دارند که کنارشان باشد و آنها را لمس کند اما اکثر مردم از روی کنجکاوی به این مکان می آیند. او حتی برای این شغل عجیب تبلیغات زیادی به صورت آنلاین دارد و از این طریق مشتریان زیادی جذب کرده است.او به مشتریان اجازه میدهد هرجای منزلش را که دوست دارند برای خواب انتخاب کنند .

 

او اضافه میکند مشتریانش اجازه ندارند قسمتهایی از بدن او را لمس کنند و حتی هنگام خواب باید حتما لباس به تن داشته باشند. مشتریان او به قدری زیاد شده اند که او مجبور شده است یک نفر دیگر را هم استخدام کند تا در این کار دستیار او باشد.

 

فستیوال و نقاشی های زیبا بر روی بدن زنان در کره جنوبی

پسر بچه با استفراغ نهنگ یک روزه صاحب £ 40.000 ثروت شد

این مادربزرگ نوه اش را باردار بود و به دنیا آورد + عکس