پارس ناز پورتال

اسلحه کشیدن مدونا و فراری شدن تماشاگران در کنسرت

مجموعه : اخبار سینما
اسلحه کشیدن مدونا و فراری شدن تماشاگران در کنسرت
 
مدنا اسلحه اش را به طرف تماشاگران گرفت و اینکار او باعث شد که تعدادی از تماشاگران ، محل برگزاری کنسرت او را ترک کنند.مدنا در همه کنسرتهای تور جهانی خود با نام ام دی ان ای در هنگام اجرای دومین آهنگش که هفت تیر نام دارد اسلحه قلابی اش را به طرف تماشاگران می گیرد این درواقع بخشی از نمایش او برای اجرای این آهنگ است اما مردم منطقه دنور از این کار او اصلا" خوششان نیامد و خیلی ترسیدند. این منطقه در ۱۵ مایلی همان مکانی قرار دارد که در ماه ژوئن سال جاری یک جنایت وحشتناک درمحل نمایش فیلمی رخ داد.
 
آرون فرانسوای ۲۵ ساله که یکی از تماشاگران این کنسرت بود گفت: همه شاد و خندان بودند تا اینکه ناگهان این آهنگ آغاز شد. همه متعجب و شوک زده آنجا ایستاده بودند و ترس در صورت همه دیده می شد . من سر و صداهای و جیغ های خیلی زیادی در اطرافم شنیدم.در طول فاجعه ای که در ماه ژوئن در یک سینما در نزدیکی منطقه"دنور" رخ داد ، ۱۲ نفر از جمله یک دختر ۶ ساله توسط یک مرد مسلح با نام جیمز هلمز کشته شدند و ۵۸ نفر زخمی شدند .
 
 
به همین دلیل مرد این منطقه هنوز هم تحت تاثیر این حادثه هستند و از کوچکترین اتفاقی می ترسند اما مدنا به این موضوع اهمیت نداد و این قسمت از برنامه اش را حذف نکرد.به گزارش پارس ناز نماینده مدنا در مورد این قسمت از برنامه مدنا گفت: این بخش یک قسمت مهم از برنامه بود و اگر آن را حذف می کردیم مثل این بود که بخواهیم پرده سوم نمایش هملت را حذف کنیم.