پارس ناز پورتال

تیلور سوئیفت دوباره شکست عشقی دیگر را تجربه کرد!

مجموعه : اخبار سینما
تیلور سوئیفت دوباره شکست عشقی دیگر را تجربه کرد!
 
این خواننده جوان 22 ساله موسیقی پاپ امریکا به خاطر شکست های پی در پی عشقی اش بسیار شهرت دارد .به گزارش پارس ناز حتی گفته میشود بیشتر آلبومهای موفق او نتیجه احساسی است که وی از شکست های عشقی اش به ترانه ها منتقل کرده است.تازه ترین رویداد عشقی وی آشنایی او با "کونور کندی" نوه "جان اف کندی" رئیس جمهور سالهای دور امریکاست.
 
 
البته شنیده میشد که خانواده کندی اصلا از این رابطه دل خوشی نداشتند و سعی میکردند هرطور شده این رابطه پایان پذیرد.شنیده ها هاکی از آن است که این رابطه هم اخیرا پایان یافته است چراکه این زوج جوان یک ماه است از هم کاملا دور و بی خبر هستند.وی در مصاحبه اخیرش با یک برنامه تلویزیونی گفته است : نمیدانم چگونه یک رابطه طبیعی داشته باشم. سعی میکنم طبیعی رفتار کنم اما همه از پشت شیشه های تلسکوپ به رابطه ام نگاه میکنند و همه چیز رابطه مرا بزرگ میکنند.
 
 
وی اضافه کرده است برای من عشق معنا ندارد و رابطه ام همیشه یک رابطه دوستانه بوده است اگر چه گاهی پر رنگ جلوه کرده است.این خواننده جوان اخیرا خانه ای 3 میلیون دلاری در نزدیکی خانه معشوق 18 ساله اش خریداری کرده بود اما به نظر میرسد این عشق آتشین خیلی زود فروکش کرده است.او که همیشه ترانه هایش را با الهام از شکست های عشقی اش ساخته است این بار به نظر میرسد آلبوم زیبایی از این عشق بر باد رفته روانه بازار کند.