پارس ناز پورتال

عکس هایی از بدن نرم و انعطاف پذیری فوق العاده این خانم

عکس هایی از بدن نرم و انعطاف پذیری فوق العاده این خانم
 این دختر روس که "جولیا گونتل" نام دارد در حال حاضر مقیم کشور آلمان است. او در حرکتی خالاقانه اقدام به تصویر برداری از حرکات عجیب بدنی خود کرده است و به این ترتیب یک تقویم سالانه با موضوع "انعطاف پذیری در محیط کار" تهیه کرده است.به گزارش پارس ناز او در این تصاویر در حال تایپ کردن، آماده کردن قهوه، صحبت با تلفن دیده میشود در حالیکه اشکال خارق العاده ای با بدن خود ساخته است .
 
 
او به خاطر انعطاف بدنی فوق العاده ای که دارد به شهرت جهانی رسیده است . وی موفق شده است لقب "الهه انعطاف پذیری " را از آن خود کرده است.او شرایط خاص بدنی دارد که اجازه میدهد تاندونهای بدنش فوق العاده قابل انعطاف باشند. وی این استعداد را در 4 سالگی اش کشف کرد و با تمرین و ممارست آن را بسط داد.او دارای قدی 160 سانتی متری و وزن 50 کیلوگرم است و بیشتر اوقاتش را صرف تمرین و آماده سازی خودش برای اجراهای بین المللی اش میکند.
 
 
یکی از حرکات مورد علاقه او خم شدن 90 درجه ای از پشت سر است به صورتیکه انگار بدنش را نصف کرده است و بتواند با دست پشت پایش را لمس کند است.او همچنین قادر است خودش را در یک چمدان با مساحت 50 سانتی متری جا کند.وی میگوید انجام این کارها برای من کاری عادی است و ماهیچه های من دیگر به این شرایط عادت کرده اند. من رژیم غذایی خاصی ندارم و تنها کار من ورزش و آماده نگه داشتن ماهیچه ها برای ماندن در این حالت است.