پارس ناز پورتال

زندگی عجیب زنی که توسط میمون ها بزرگ شد (عکس)

زندگی عجیب زنی که توسط میمون ها بزرگ شد (عکس)
مارینا چپ من نام دختری است که در در دهه 50 میلادی و در حالی که فقط 5 ساله بود توسط آدم ربایان ربوده شد و بعد از مدتی در جنگلها رها شد.وی مدت 5 سال همانند تارزان در کلونی میمونهای کاپوچین زندگی میکرد. او از میمونها یاد گرفت چطور با دست خالی شکار کند. در تمام این مدت از چیزهایی مثل میوه جات و پرندگان و خرگوشها تغذیه کرده است دختر او ونسا جیمز در مصاحبه اش با ساندی تایمز گفته است: او به خوبی آموخته بود که چگونه از خود مراقبت کند او تنها یک بار به خاطر خوردن تمشک سمی به سختی بیمار شد.
 
 
زندگی جنگلی وی زمانی پایان یافت که یک سری شکارچی او را در جنگل یافته و یک خانه فساد در شهری نزدیکی مکانی که او را یافتند فروختند.به گزارش پارس ناز  او در آنجا مرتبا شکنجه میشد و مورد آزار و اذیت قرار میگرفت.خیلی زود از آن مکان گریخت و توسط یک خانواده کلمبیایی به فرزندی قبول شد .آنها نام "مارینا لوز" را برای او برگزیدند و زمانیکه بیست ساله شد به بریتانیا مهاجرت کرد. وی که حالا "مارینا" نام دارد درآن جا با جوانی به نام "جان چپ من" آشنا شد و بعدها این دو باهم ازدواج کردند.

"مارینا" و "جان"  اکنون دو فرزند دارند. او همچنان عادتهای عجیب و غریبش را حفظ کرده است .یکی از فرزندانش میگوید ما وقتی غذا بخواهیم باید با سر و صدا مادرمان را متوجه کنیم . همه همکلاسان ما چون مادرم زنی عجیب است او را دوست دارند.او هنوز اخلاقهای بچه گانه اش را حفظ کرده است.او به کمک دختر بزرگش قصد دارد زندگی خود را به صورت یک کتاب منتشر کند.یک تهیه کننده تلویزیونی نیز قرار است داستان زندگی این زن را مقابل دوربین ببرد.