پارس ناز پورتال

آموزش و چگونه دیر ارضا شویم در رابطه زناشویی؟

آموزش و چگونه دیر ارضا شویم در رابطه زناشویی؟
 

هر مردی می‌تواند در رابطه جنسی خود چندین بار ارگاسم شود. برای اینکار فقط کافی هست اطلاعات کافی درباره تمایلات جنسی مردانه، روابط زناشویی و تکنیک هاي خاص آن داشته باشید. هدف بیشتر مردان در روابط زناشویی، انزال هست نه عشق بازی. وقتی یک مرد چند بار ارگاسم را تجربه میکند، نه تنها خودش بهتر ارضا می‌شود، بلکه طرف مقابلش را هم بسیار بهتر ارضا خواهد کرد.

ارگاسم هاي چندگانه به دنبال هم اتفاق می افتند، بدون این که فرد در خلال آن ها تحریک جنسی خود را از دست بدهد. خانم ها به راحتی میتوانند ارگاسم چندگانه داشته باشند اما تعداد کمی از مردان میدانند که با آموزش صحیح انها هم می‌توانند دقیقاً مانند خانم ها چندین بار در روابط زناشویی به ارگاسم برسند.درباره خانم ها،ارگاسم چندگانه به این معناست که مدت زمان کمی بعد از نخستین ارگاسم، تحریک جنسی خود را بازمی یابند، که معمولاً بلافاصله یا بعد از چند دقیقه اتفاق میوفتد. وقتی زنی در یک رابطه جنسی چندین بار به ارگاسم می‌رسد ارگاسم او چندگانه خواهد بود.

خیلی از مردان اشتباهاً تصور می‌کنند که وقتی بتوانند بعد از انزال دوباره تحریک شوند و به یک انزال دیگر دست پیدا کنند، یعنی ارگاسم چندگانه داشته اند. این اشتباه هست. س ک س چند ارگاسمه مردانه به س ک سی گفته میشود که در خلال ارگاسم ها، نعوظ یا تحریک جنسی از بین نرود. ارگاسم چندگانه فقط شامل ارگاسم هست نه انزال. تنها استثناء آن زمانی هست که انزال با آخرین ارگاسم همراه میشود.قبل از توضیح بیشتر بد نیست که با فرایند تکنیکی “چرخه تحریک جنسی” آشنا شوید.

۱- مرحله تحریک

· گرفتگی عروق

· نعوظ

· بالا رفتن ضربان قلب

· بلند شدن نسبی بیضه و افزایش سایز

· سفت شدن نوک سینه ها

۲- مرحله پایا

· بزرگ شدن بیشتر سر آلت تناسلی و بیضه ها

· بلند شدن کامل بیضه

· بنفش شدن سر آلت تناسلی

· ترشح غدد کوپر

· نفس نفس زدن

۳- مرحله ارگاسم (از دفع مایع و انزال تشکیل شده هست)

دفع مایع

· اسپرم و مایعات از رگ وابران، کیسه هاي مایع منی و غده پروستات خارج شده و در ته مجرای پیشاب در نزدیکی پروستات جمع می‌شوند.

· کشش ماهیچه اي درست قبل از رها شدن فشار و تنش

· بالا رفتن بیشتر ضربان قلب و تنفس

ضرورت انزال: هوشیاری از انزال قریب الوقوع

انزال

· عضله تنگ کننده ادرار محکم بسته میشود.

· انقباضات ریتمیک پروستات، عضلات میاندوراهی و آلت تناسلی و خارج شدن مایع منی.

· تیرگی جزئی هوشیاری

۴- مرحله تحلیل

· از بین رفتن تحریک

· خوابیدن آلت تناسلی و جمع شدن پوست بیضه

· برگشت کشش عضلانی

· پایین آمدن ضربان قلب و فشارخون

ارگاسم چندگانه دربرابر ارگاسم همراه با انزال

هر دو نوع این ارگاسم ها یکسان شروع می‌شوند: از تحریک تا نقطه اي نزدیک به انزال. در این نقطه، مرد یکسری انقباضات تناسلی را تجربه میکند که ۳ تا ۵ ثانیه طول می‌کشد. این انقباضات، ارگاسم هاي لگنی نامیده می‌شوند که ابتدا حس لرزش یا رهایی جزئی فشار را به همراه دارد. وقتی این نقطه کاملاً تشخیص داده شده و نظارت شود، می‌توان این احساسات را بیشتر و شدیدتر کرد.وقتی فرد به این نقطه می‌رسد، هدف رسیدن به انزال نیست بلکه کاهش تحریک هست، فقط به اندازه اي که بتوان میزان تحریک را بازرسی کرد. می‌توان با فشردن عضلات لگنی میزان تحریک را به خوبی نظارت کرد.

در یک ارگاسم تکی عادی که همراه با انزال هست، مرحله پایا سریعاً قبل ، ارگاسم فروکش کرده و انزال اتفاق میوفتد. در یک رابطه زناشویی با ارگاسم چندگانه، مرحله پایا پس از نخستین ارگاسم و ارگاسم هاي بعدی همچنان باقی می‌ماند. ارگاسم هاي پی در پی معمولاً کمی قوی تر از ارگاسم قبلی میباشند تا جایی که مرد تصمیم می‌گیرد در آخرین ارگاسم انزال داشته باشد. انزال کاملاً انتخابی هست. حتی پس از چند ارگاسم فرد میتواند تصمیم بگیرد که اصلاً انزال نداشته باشد که در این حالت تحریک تقریباً یک ساعت بعد فروکش می‌کند، برخلاف انزال که تحریک جنسی دفعتاً و به سرعت فرومی نشیند.

چطور ارگاسم چندگانه ممکن هست؟

“چرخه واکنش” مردها و زنها تقریباً شبیه به هم هست. تفاوت جزئی بین آن ها انزال مرد هست. زنهایی که ارگاسم هاي چندگانه دارند قادرند درصورت کاهش تحریک به مدت زمان کوتاهی بعد از نخستین ارگاسم خود، ارگاسم هاي متوالی و پی در پی داشته باشند، علت آن این هست که آن ها انزال ندارند.

انزال دوره بی پاسخی را در مردها آغاز میکند. طی این مدت، بیشتر مردها نمیتوانند به خاطر از دست دادن تنش جنسی دوباره تحریک شوند و آلت تناسلی نسبت به هرگونه تماس حساس میشود. ازآنجا که خانم ها از نظر بیولوژیکی قادر به انزال نیستند، این خصوصیت را ندارند و میتوانند بسیار آسانتر از مردها ارگاسم هاي چندگانه داشته باشند.

نخستین قدم در فهمیدن این که مردها چطور می‌توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند این هست که بدانند ارگاسم و انزال دو اتفاق کاملاً مجزا و قابل تشخیص از همدیگر میباشند. بیشتر مردها همۀ وقت} ارگاسم و انزال را به طور همزمان تجربه کرده اند به همین علت قادر به تشخیص آن ها از هم نیستند.دومین قدم این هست که بتوانید ارگاسم و انزال را از هم تشخیص دهید.


آموزش ارضا شدن

توانایی تشخیص ایندو از هم شامل عضله لگنی میشود. این همان عضله اي هست که جریان ادرار را در نیمه راه متوقف می‌کند. اگر نگه داشتن جریان ادرار برایتان دشوار باشد یعنی عضله لگنی شما ضعیف هست. در اینصورت باید روی قوی تر کردن آن کار کنید تا بتوانید ارگاسم چندگانه داشته باشید. وقتی عضله لگنی را فشار داده و منقبض میکنید باید احساس کنید که همه ي انچه در عمق لگنتان هست به سمت بالا کشیده می‌شود.

تمرینات تنفسی

· روی یک صندلی راحت بنشینید و شانه هایتان را ریلکس کنید.

· دستها را روی شکمتان درست زیر ناف قرار دهید.

· نفس را عمیقاً توی ریه بکشید. عمیقاً از بینی نفس بکشید طوریکه شکمتان باد کند.

· نفس را به طور کامل بیرون دهید طوریکه شکم دوباره به ستون فقرات بچسبد. احساس خواهید کرد که لگن و آلت تناسلیتان به سمت بالا کشیده می‌شود.

· این حرکت را ۹ تا ۳۶ مرتبه تکرار کنید.

آماده سازی خود

توانایی داشتن ارگاسم چندگانه برای یک مرد قابلیتی درخور دقت هست اما به آماده سازی زیادی نیاز دارد. همانگونه که قبلاً هم ذکر شد، یکی از قدم هاي نخست شناخت عضله لگنی هست. برای این که با آن آشنا شوید باید یاد بگیرید که چطور آنرا به درستی بازرسی کنید. قسمتی از این نظارت کم کم زمان و با تجربه به دست می‌آید اما بخش اعظم آنرا باید با تقویت از طریق تمرین مداوم به دست آورید. این تمرینات را می‌توانید در هر مکانی بدون این که کسی متوجه شود انجام دهید.

تمرین

راحت بنشینید و مانند زمان عادی با همسر خود رابطه جنسی را شروع کنید.

درست همانجایی که نزدیک به انزلتان هست متوقف شوید. عضله لگنی خود را منقبض کرده و نگه دارید و تا ۱۰ بشمارید.

سپس خود را ریلکس کنید و چند دقیقه استراحت کنید.

دوباره شروع به رابطه جنسی کنید و اینبار کمی به نقطه انزال نزدیکتر شوید و دوباره عضله لگنی خود را منقبض کنید.

دوباره رابطه را ادامه دهید و به تحریک جنسی و احساسات خود دقت خاص داشته باشید. کلید کار این جا این هست که درباره واکنش جنسی خود بیشتر بفهمید تا بتوانید راحت تر آنرا نظارت کنید.

توقف درست قبل از انزال

دوباره به رابطه جنسی ادامه دهید، با این تفاوت که اینبار تا جایی پیش بروید که به انزال برسید. درست قبل از ارگاسم انقباضات متعددی را احساس خواهید کرد که نشاندهنده شروع انزال در ته آلت تناسلی یا حتی عمیق تر در لگنتان هست. با شروع این انقباضات یا درست قبل از شروع آن تحریک را متوقف کرده و عضله لگنی را سفت منقبض کنید. احتمالاً حس خواهید کرد که در حال انزال هستید اما باید آنرا متوقف کنید. سفت کردن و منقبض کردن درست عضله لگنی انزال را نگه می دارد.

مقدار کمی ازمایع منی خارج می‌شود اما نه با آن فشار که در ارگاسم هاي تکی تجربه میکنید. اگر پیروز شدید انزال را بعد از ارگاسم خود متوقف کنید دوباره شروع به خودارضایی کنید. تحریکتان باید بسیار بالا باشد و باید بتوانید اینکار را به مدت کوتاهی ادامه دهید تا به یک ارگاسم دیگر برسید.

اگر بار اول نتوانستید انزال خود را متوقف کنید، احتمالا یا عضله لگنیتان به اندازه کافی قوی نیست و یا در زمان مناسبی آن را منقبض نکرده اید. اگر دیر شروع به منقبض کردن آن بکنید انقباضات انزال دیگر شروع شده اند و دیگر متوقف کردن آن غیرممکن هست. با تمرین بیشتر زمانبندی آن دستتان می‌آید.

نقش شریک جنسی

تکنیک هاي زیادی برای بالا بردن موفقیت خود در ارگاسم چندگانه وجود دارد. برترین تکنیک ممکن تمرین آن با شریک جنسیتان هست. اگر بتوانید در اینکار پیروز شوید می‌توانید هم خودتان و هم شریک جنسیتان را به لذت بسیار بیشتری برسانید.

غلبه بر مشکلات

بدون شک بزرگ ترین مانعی که بیشتر مردها در ارگاسم چندگانه تجربه می‌کنند، ناتوانی در انقباض عضله لگنی در طی ارگاسم برای متوقف کردن انزال هست. ممکن هست یکسری انقباضات را حس کنید اما نباید منقبض کردن را در این نقطه رها کنید چون حتی اگر در متوقف کردن انقباضات انزالی پیروز هم شوید، چند انقباض از آن نوع را حس خواهید کرد. اگر پیروز شوید، انقباضات قبل از انزال متوقف می‌شوند و باید بتوانید دوباره تحریکتان را ادامه دهید بدون این که حستان از بین برود.

یک مشکل دیگر ناتوانی در تشخیص آغاز و پایان مرز مراحل پایا، ارگاسم و انزال هست. اگر نتوانید فرق بین ارگاسم و انزال را تشخیص دهید، که کلید کار در تجربه ارگاسم چندگانه هست، اگر پیروز هم شوید فقط تصادفی بوده هست.

برخی از مردها سعی میکنند خیلی سریع و شدید خود را تحریک کنند ولی این راه خوبی برای آگاهی از سطح هوشیاری جنسی خود نیست. اگر سعی کنید تحریک جنسی را آرامتر انجام دهید میتوانید مرز بین تحریک، مرحله پایا، و ارگاسم را خیلی راحت تر تشخیص دهید. با این روش خیلی بهتر متوجه خواهید شد که چه زمان باید عضله لگنی خود را منقبض کنید، کی تحریک را متوقف کنید، و کی عضله لگنی را ریلکس کنید و برای تجربه یک ارگاسم دیگر دوباره تحریک را آغاز کنید.

فشار لگنی بعد از تحریک

فشار در ناحیه لگن نتیجه طبیعی افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی هست. اگر میزان این فشار قابل تحمل نباشد، می‌توانید با تنفس عمیق، بلند کردن پایین تنه و ماساژ بیضه به آرامی آنرا کمتر کنید. اینکار باعث می‌شود انرژی بیضه به سایر قسمت هاي بدن منتشر شود. همین طور میتوانید ۵ تا ۱۰ دقیقه به پشت بخوابید.

سایر فواید ارگاسم چند گانه

با یادگرفتن ارگاسم چندگانه می‌توانید سایر مشکلات جنسی مانند انزال زودرس را هم برطرف کنید. با این روش نه تنها میتوانید زمان رابطه زناشویی خود را بیشتر کنید بلکه استرس و اضطرابهایتان هم کمتر شده و می‌توانید بیشتر روی ارضای خود و شریک جنسیتان تمرکز کنید.

سن

ممکن هست خیلی از شما سوال کنید که آیا سن هم می‌تواند در موفقیت یا شکست این تکنیک ارگاسم چند گانه تاثیر داشته باشد یا نه. موفقیت همه ي مردها در این تکنیک یکسان نیست چون فعالیت جنسی انها و میزان آگاهیشان از سطح هوشیاری جنسی خود یکسان نیست.

اگر در رسیدن به ارگاسم هاي تکی چه به تنهایی چه همراه با شریک جنسی خود مشکلی نداشته باشید، یاد گرفتن ارگاسم چندگانه فقط نیازمند صبر، عزم و تلاش هست. اما اگر در داشتن ارگاسم هاي تکی هم مشکل دارید در ارگاسم چندگانه نیز با مشکلات و مسائل بیشتری روبه رو خواهید بود. به همین علت اگر احساس می‌کنید که در روابط جنسی خود مشکلات جدی دارید حتماً با دکتر متخصص درمیان بگذارید.

تفکرات قدیمی در مورد ارگاسم چندگانه

مسئله ارگاسم چندگانه ایده جدیدی نیست. فلاسفه چین قدیم، هزاران سال پیش آن را می شناخته اند. تعداد زیادی از رمز و رازهای جنسی هنوز ناشناخته مانده هست. باوجود این که طی دهه چهل و پنجاه محققان زیادی در اساس مسائل جنسی در غرب توانایی مردان در داشتن ارگاسم چندگانه را تایید کردند. اما حتی در این عصر میزان ناآگاهی جنسی، راهنمایی هاي غلط و سردرگمی جنسی به وفور دیده می‌شود.

خط  آخر

خط آخر این که توانایی شما در داشتن ارگاسم چندگانه به آگاهی و هوشیاری کلی شما در اساس جنسی و قدرتتان در نظارت عضلات لگنی بستگی دارد. شایان ذکر هست که قابلیت ارگاسم چندگانه را نمی‌توانید یک شبه به دست آورید. بااستفاده از مطالبی که در این مطلب در مورد ارگاسم چندگانه ذکر شد، احتمالاً باید متوجه شده باشید که هفته ها یا حتی ماه ها ممکن هست طول بکشد تا بتوانید در این اساس پیروز شوید. نتیجه اي که به دست می آورید به تلاش و اراده خودتان بستگی دارد.