پارس ناز پورتال

عریان شدن مدونا برای همدردی با خانواده این دختر + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
عریان شدن مدونا برای همدردی با خانواده این دختر + عکس
برهنه شدن و همدردی توهین امیز مدونا با خانواده "مالالا" دختر پاکستانی که قربانی گروه طالبان شده بود همه را شوکه و پاکستانی ها را عصبی کرد.به گزارش پارس ناز این خواننده معروف 52 ساله روی صحنه اجرای موسیقی زنده اش در حمایت از دختر معصوم 14 ساله پاکستانی که اخیرا توسط سه عضو گروه طالبان مورد اصابت گلوله قرار گرفته است در مقابل چشمان هزاران طرفدارش برهنه شد.
 
 
او خطاب به حضار گفت " میخواهم صحبت جدی با شما داشته باشم. اتفاقی که برای این دختر رخ داده است مرا به شدت تحت تاثیر قرار داد.او در وبلاگش در مورد اهمیت تحصیل زنان مطلبی نوشت که زندگی اش را از او گرفته است .من به خاطر او اشک ریختم.بیایید از کسانی که برای پیشرفت زنان فعالیت میکنند و در حمایت از تحصیل زنان از این آنان پشتیبانی کنیم.
 

وی بعد از بیان این جملات اقدام به برهنه شدن روی صحنه کرد و در اقدامی توهین آمیز در حالیکه پشتش را به جمعیت کرده بود نام مالالا  که روی کمرش نقش بسته بود را در معرض نمایش قرار داد.اما پاکستانی های سراسر دنیا این اقدام وی را توهینی به این دختر دانسته و آن را محکوم کردند. آنها در اعتراض به حرکت این خواننده در سایتهای اجتماعی دنیای مجازی به انتقاد پرداخته اند و اعتراض خود را اینگونه نشان دادند.