پارس ناز پورتال

ستاره های معروف هالیوود که گفتند هرگز طلاق نمی گیرند

مجموعه : اخبار سینما
ستاره های معروف هالیوود که گفتند هرگز طلاق نمی گیرند
جنیفر لوپز با این که قبلا دوبار طلاق گرفته بود، وقتی شایعه ای در بین مردم به وجود آمد که او از شوهر سومش مارک آنتونی می خواهد طلاق بگیرد، در مصاحبه ای در سال 2009 قاطعانه اعلام کردطلاق نه ، هرگز این گزینه نخواهد بود هر وقت حلقه ام را دست نمی کنم مردم فکر می کنند طلاق گرفته ام. ولی دو سال بعد از آن زمان ، در جولای 2011 با وجود داشتن دوقلوهایشان به نام مکس و امی ، که اکنون 4 ساله هستند از هم جدا شدند.
 
 
 در نوامبر 2008 جنی گارت به مجله ای ابراز داشت که قصد دارد به شوهر بازیگرش پیتر فاسینلی بچسبد و هرگز از او جدا نشود. او گفته بود اگرچه همیشه در این صنعت شخص زیباتری در بیرون وجود دارد ولی من دوست دارم آسان گیر باشم ، طلاق هرگز گزینه خوبی برای ما نخواهد بود ، چرا که می خواهم همیشه با خانواده ام باشم. به گزارش پارس ناز ولی سه سال بعد در 13 مارس این زوج اعلام کردند که بعد از 11 سال ازدواج و داشتن سه دختر از هم جدا می شوند.
 

در نوامبر 2011 راسل برند بعد از وجود داشتن شایعه جدایی از کتی پری بعد از 14 ماه ازدواج، در مصاحبه ای اعلام کرد من با کتی ازدواج کردم و تنها مرگ می تواند ما را جدا کند و من اکنون زنده هستم ولی یک ماه بعد در 30 دسامبر فرم طلاق را پر کرد.
 
 
وقتی کورتنی کاکس و دیوید ارکیوت ازدواج کردند از آن دست زوج هایی بودند که اعلام کردند طلاق برای آنها مفهومی ندارد ولی در اکتبر 2010 معنا پیدا کرد!!
 
 
 در نهمین سالگرد ازدواج یعنی آگوست 2008 کیت و جان گازلین عقد خود را در یک مراسم بزرگ در هاوایی تجدید کردند ، بعد از مراسم کیت به هشت کودکشان گفت این بدین معنی است که مامان و بابا همیشه باهم خواهند بود. به گزارش پارس ناز درست ده ماه بعد عکس هایی از جان منتشر شد که او ارتباطاتی دارد، کمی بعد او با دختر 22 ساله جراح پلاستیکی که شکم کیت را جراحی کرده بود رابطه برقرار کرد.
 
 
شایعه شده بود که مدونا با ستاره ای به نام الکس رودریگز در ارتباط است، مدونا این رابطه را انکار نکرد ولی ادعا داشت که ازدواجش با کارگردانی به نام گای ریچی استوار است و در جولای 2008 گفته بود من و شوهرم قصد طلاق نداریم.، ولی سه ماه بعد این زوج اعلام کردند که از هم جدا شده اند.
 

بعد از چهار سال ازدواج پائول مک کارتنی و همسرش هیتر میلز ، در سال 2006 شایع شد که می خواهند طلاق بگیرند ولی هیتر انکار کرد و گفت پائول و من صد در صد باهم هستیم. ولی درست یک هفته بعد این درصد به صفر رسید!