پارس ناز پورتال

نهایت رفاقت یک خانم فداکار در حق دوستش + عکس

نهایت رفاقت یک خانم فداکار در حق دوستش + عکس
این خانم فداکار نهایت رفاقت را در حق دوست قدیمی اش با اهدای کلیه به او ادا کرده است.این دو خانم دوستان بسیار صمیمی بودند تا اینکه راهشان از هم جدا شد و مدتها رابطه ای با هم نداشتند. این دو بعد از یک مدت زمان نسبتا طولانی یکدیگر را ملاقات کرده و دوباره رابطه شان آغاز میشود. به گزارش پارس ناز حین گفتگو میان این دو دوست اهل آلاسکا مشخص میشود که یکی از آنها به بیماری کلیه دچار است و هفته ای یک بار دیالیز میشود و احتیاج به یک کلیه دارد .
 
 
این اتفاق زمانی جالب شد که مشخص شد گروهی خونی این دو دوست یکسان است خانم "ولف"زمانی که فهمید دوستش به کلیه احتیاج دارد با پیشنهاد اهدای کلیه اش به وی باعث شوکه شدن او شد. بعد از اینکه همه آزمایشات نشان میداد که این خانم میتواند کلیه اش را به بهترین دوستش اهدا کند وی جهت انجام این عمل در بیمارستان بستری شد و یکی از کلیه هایش را به دوستش اهدا کرد.پزشک معالج خانم " تیز"میگوید او خوش شانس است که دوستش حاضر شده است کلیه اش را به او هدیه دهد.

بیمارانی هستند که مجبورند بیش از 5 سال برای دریافت کلیه در  صف انتظار باشند. وقتی کسی پیش قدم اهدای کلیه میشود مخصوصا زمانیکه وی با بیمار نسبتی ندارد این مسئله کمی متفاوت تر جلوه میکند خانم تیز در این رابطه میگوید: مدت 25 سال  از  این دوستم خبری نداشتم اما حالا باقی عمرم هر صبح با هدیه ای که او به من داده است از خواب بیدار میشوم .او بخشی از وجودش را به من داده است و این بهترین هدیه ممکن از سوی یک دوست است.