پارس ناز پورتال

درگذشت زنی که ادعا می کرد پیرترین زن دنیا است + عکس

درگذشت زنی که ادعا می کرد پیرترین زن دنیا است + عکس
زنی که ادعا میکرد پیرترین زن جهان است در سن 132 سالگی در روستایی در گرجستان درگذشت.به گزارش پارس ناز آنتسیا خیویچاوا در یک روستای کوهستانی در ساچینو گرجستان زندگی میکرده است و گفته میشود بیش از 18 نبیره  و 4 ندیده دارد.او زمان انقلاب روسیه را به خاطر دارد و میتوان گفت وی یک کتاب تاریخ زنده است اما این زن که ادعا میکرد پیرترین زن جهان است در سن 132 سالگی در گذشت.
 
 
او در 8 جولای 1880 به دنیا آمده است اما گواهی تولدش را گم کرده و شناسنامه او متعلق به زمانی است که گرجستان به اتحاد جماهیر شوروی پیوسته است. او در مزرعه ذرت و چای کار میکرده است و از سال 1965 و در سن 85 سالگی بازنشست شد و به همراه یکی از نوادگان پسری اش که 42 ساله است زندگی میکرده است.
 
درگذشت زنی که ادعا می کرد پیرترین زن دنیا است + عکس

او یک پسر 72 ساله دارد که زمانیکه 60 ساله بود وی را به دنیا آورده است . او میگوید دو فرزند دیگر هم داشته است که در زمان جنگ جهانی دوم در اثر گرسنگی مرده اند.او تنها به زبان محلی صحبت میکرده است و در تولد 130 سالگی اش در سال 2010 گفته بود : همیشه سلامت بوده ام و همه عمرم در خانه و مزرعه کار کرده ام.طبق کتاب رکوردهای گینس پیرترین زن زنده دنیا "بسی کوپر" است که اکنون 116 ساله است و زمان تولدش به سال 1896 در گرجستان ثبت شده است.