پارس ناز پورتال

شنا کردن ورزشی است برای تناسب اندام

شنا کردن ورزشی است برای تناسب اندام
 

اگر تاكنون برای خوش تركیب ماندن بدنتان روی تردمیل می دویدید و یا از وزنه استفاده می كردید، یك بار شنا را امتحان كنید. این ورزش با توجه به مصرف بالای كالری راهكار مناسبی برای كاهش وزن و تناسب اندام است. البته انجام این حركات ورزشی نیازمند آموزش است و می بایست طبق اصول آموزش داده شده انجام شود.

در كنار این مزایا فردی كه شنا می كند قابلیت های جسمانی خود از قبیل استقامت قلب و عروق، دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت جسمانی، و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا را افزایش می دهد و باعث می شود انرژی بیشتری برای انجام كارهای روزانه كسب كند.


كاهش وزن

فرض كنید كه قادر به انجام كلیه این حركات هستید، در این حالت اگر قصد كاهش وزن داشته باشید حركت پروانه بهترین حركت برای شما خواهد بود. این حركت عضله سازی نیز می كنند و به همین خاطر شما بیشترین حجم كالری را در یك ساعت خواهید سوزاند و این كمك می كند كه وزن بدن كاهش یابد

شنا کنید تا خوش هیکل تر شوید :

اگر تا به حال برای خوش ترکیب ماندن روی تردمیل می دویدید، یکبار هم شنا را امتحان کنید. شنا ورزشی است که باید برای یادگیری آن زمان بگذارید، اما نتایج آنرا خیلی خوب مشاهده خواهید کرد و بعد از این اقدامتان کاملاً راضی خواهید بود.