پارس ناز پورتال

تناسب اندام ستاره های معروف دنیا پس از بارداری + عکس

مجموعه : اخبار سینما
تناسب اندام ستاره های معروف دنیا پس از بارداری + عکس

این ستاره های محبوب و مشهور نشان داده اند زمان آنکه بارداری باعث از بین رفتن شادابی و تناسب اندام مادران جوان میشد گذشته است.به گزارش پارس ناز این زنان که ستاره های مشهوری هستند علاوه بر داشتن فرزند همچنان توانسته اند تناسب اندام خود را به خوبی حفظ کنند.

 

آشواریا رای : انتقادات زیادی در مورد اینکه چرا او سریعا به وزن ایده آل بازنگشت بر او وارد شد . اما او که اخیرا در یک سری تصاویر تبلیغاتی شرکت داشته است نشان داد خیلی خوب توانسته است وزن خود را کاهش دهد.

 

جنیفر لوپز : هیچکس باور نمیکند او مادر دو فرزند است. این ستاره 42 ساله بعد از تولد دو قلوها خیلی زود به شرایط آرمانی رسید و با برنامه غذایی ویژه سریعا وزن خود را کاهش داد.

 


 

جسیکا سیمپسون : این ستاره 32 ساله بعد از بارداری حدود 40 پوند اضافه وزن داشت . او که اصلا انتظار این اضافه وزن را نداشت با یک برنامه غذایی فوق العاده سریعا بر این معضل غلبه کرد و به اندام قبل از بارداری اش رسید.

تناسب اندام ستاره های معروف دنیا پس از بارداری + عکس

کاریشما کاپور : این هنرپیشه زیبای بالیوود در طول بارداری اش اضافه وزن فوق العاده زیادی پیدا کرد . به گزارش پارس ناز اما چند ماه بعد از زایمان توانست با تغذیه و ورزش خود را به اندام ایده آل برساند.

 


 

میلکا ارورا خان : او نمونه بارز یک زن تمام عیار است . او خیلی سریع همه چیز را تحت کنترل در آورد و در نقش یک ستاره خوش اندام و مادری مهربان و همسری فداکار ظاهر شد. او الگوی مناسبی برای زنان امروزی است.

تناسب اندام ستاره های معروف دنیا پس از بارداری + عکس

بیانسه : این ستاره 30 ساله حدود 60 پوند اضافه وزن دوران بارداری داشت و در مدت 3 ماه توانست به ستاره رویایی قبل از بارداری تبدیل شود.

 

بازیگر زیبایی که از ظاهر خود خجالت می کشد + عکس

پنج دلیل که لیدی گاگا از کیم کارداشیان تقلید می کند

پرطرفدارترین افراد مشهور در شبکه های اجتماعی + عکس

خواننده معروف 4.9 میلیون دلار به خاطر عشقش داد + عکس