پارس ناز پورتال

زیباترین زنان بالیوود که در لباس عروس درخشیدند + عکس

مجموعه : اخبار سینما
زیباترین زنان بالیوود که در لباس عروس درخشیدند + عکس
لباس عروس، یکی از خاطره انگیز ترین لباسهای زندگی هر دختری است که برای اولین بار ازدواج می کند.به گزارش پارس ناز، بازیگران بالیوودی نیز از این امر احساسی مستثنی نبوده و شاید از بسیاری دیگر برایشان مهم تر است که در این لباس چگونه بدرخشند.از طرفی هواداران هر کدام از این بازگیران هم برای دیدن محبوبشان در این لباس رویایی لحظه شماری می کنند.

1.آیشواریا رای

شاید بتوان نام کامل عروس هندی را بر آیشواریا نامید.یک عروس هندی به تمام معنا! کمتر کسی در هندوستان پیدا می شود که هنوز هم به رسم سنتی لباسهایی به رنگ گلهای زعفران بپوشد و بر ناخنهایش حنا بگذارد، اما آیشواریا جدای از زیبایی خیره کننده اش در آن زمان، به رسوم سنتی کشورش احترام گذاشت و معتقد بود با این کار، رسوم فراموش شده هندی را احیاء می کند.
 

2.رانی موکرجی

لباس عروس موکرجی بیشتر از آنکه زیبا باشد، چشم نواز بود.رنگ قرمز آن به همراه ساری پرکاری که بر روی آن انداخته شده بود، جلوه خاصی به این لباس عروس داده بود.آرایش موکرجی نیز متناسب با لباسش بود و از این جهت نیز، در این لباس خوش درخشید.
 

3.کارینا کاپور

شاید خیلی پیشتر از موعد عروسی اش به لباسی زیبا برای این مراسم مهم فکر می کرد.خودش می گوید: به نظرم یک عروس رویایی، لباسی با ترکیب رنگی ملایمی از رنگهای صورتی، پرتقالی و کمی قرمز به تن دارد.ساری پر کار نیز از جمله مهم ترین جلوه این لباس است که کمتر کسی به آن توجه می کند.کاینا، به عقیده خیلی ها، در این لباس مانند افسانه ها شده بود.
 
 
 
4.دیکشیت مادوری

 او اگرچه شاید دستی در هنرپیشه گی نداشته باشد، اما همانقدر که سردسته گروه اپرای زنان است، کافیست تا بسیار در انتظار دیدن وی در لباس عروس باشند.ساری پرکار و تنوعی در سبک لباس او جلوه ای بی نظیر داشت.
 
 
5.کاترینا کایف

زیبایی بریتانیایی او، چیزی نیست که به سادگی بتوان از آن رد شد.اما رگه هندی چهره اش علت انتخاب رنگی روشن برای لباس عروسش هست.او نیز به مانند هم قطارانش در این لباس زیبا خوش درخشید.
 
 
6.پریانکا چوپرا

تجسم این بازگیر زیبا در لباس عروس اگرچه کمی دشوار به نظر می رسد، اما آنقدر لباس و ارایش او زیبا جلوه می کرد که همه کسانی که در عروسی حضور داشتند، گویی سالهاست که این چهره را می شناسند.انگار که تابحال چوپرا را با لباسهای اسپرت ندیده اند.
 
 
 
 
 
منبع : روزگارنو