پارس ناز پورتال

این خانم عجیب به ازدواج اعتیاد دارد + عکس

این خانم عجیب به ازدواج اعتیاد دارد + عکس
این خانم از ازدواج کرده سیر نمی شود و حالا به دنبال هفتمین همسر خود است و میگوید اگر بازهم موفق نشد به زندگی دلخواهش دست یابد دوباره ازدواج خواهد کرد.به گزارش پارس ناز جان فورد" 63 ساله است .او به ازدواج کردن اعتیاد پیدا کرده است و علیرغم 6 ازدواج ناموفق قبلی اش نا امیدانه در پی یافتن مردی است که عاشقش باشد و حلقه ازدواج را به دست او بیاندازد.
 
 
او از مصاحبه اش با رسانه ها و بیان این مطلب قصد دارد از این طریق مردی را پیدا کند که مناسب او باشد. وی میگوید شاید افراد زیادی من را به خاطر ازدواجهای ناموفقش سرزنش کنند اما من به دنبال یک پایان خوش هستم و بزرگترین چالش زندگی من یافتن مردی است که برای زندگی با من مناسب باشد و بتوانم با او به آرامش برسم.
 

شوهران او بین سنین 23 تا 90 سال بوده اند و او از 6 ازدواجش دارای دو فرزند 44 و 35 ساله است.او می افزاید: همه به من میگویند دیگر دنبال ازدواج کردن نباشم اما من خیلی احساساتی هستم و همین مسئله باعث میشود که به پیدا کردن همسر ایده آلم معتاد باشم . من همیشه بعد از ازدواجم متوجه شده ام که انتخابم درست نبوده است.
نکته جالب در مورد این زن این است که در سنین نوجوانی علیرغم همه هم سن و سالهایش اصلا به ازدواج فکر نمیکرده است تا اینکه با یک ملوان 23 ساله آشنا شد.
 
 
او اولین همسر وی است و 23 سال سن داشته بعد از ازدواج و بچه دار شدن این مرد فهمید به دریانوردی بیش از خانواده علاقه دارد و به همین دلیل این ازدواج پایان یافت. آخرین همسر او هم یک پیر مرد 90 ساله بود که ازدواج آنها تنها چند ماه دوام داشت چراکه از نظر اخلاقی اصلا با هم تفاهم نداشتند.حالا او بدنبال یافتن همسر بعدی خود است و امیدوار است این شخص جدید آخرین مرد زندگی او باشد.