پارس ناز پورتال

معروف ترین ستاره های زن که اضافه وزن دارند + عکس

مجموعه : اخبار سینما
معروف ترین ستاره های زن که اضافه وزن دارند + عکس
به گزارش پارس ناز خیلی از خانمها فکر میکنند چاق بودن برابر با زشت بودن است اما در این خبر شمارا با تعدادی از ستاره های هالیوودی آشنا میکنیم که علاوه بر اضافه وزن داشتن بسیار مشهور هستند و از موفقیت و شهرت و محبوبیت برخوردارند و اعتماد به نفس خود را مدیون موفقیتشان هستند و نه ظاهرشان

ملکه لطیفه: او یک هنرپیشه ، مدل و موسیقی دان است که در همه این زمینه ها یک ستاره است چیزی که او را از بقیه ستاره ها متمایز میکند اضافه وزن اوست اگرچه او اصلا به این مسئله اهمیت نمیدهد.
 
 
ناتالی لاگلین : او اولین ستاره اضافه وزن داری است تصویرش روی بیلبوردهای نیویورک تایمز به چاپ رسیده است. علیرغم اندام نا متناسبش بارها عکس روی مجله "گلامور"نیز به چاپ رسیده است.
 
کریستینا اشمیت : او هم دارای اضافه وزن است و یک مدل کانادایی است و کارش را از دوران نوجوانی آغاز کرده است . او واقعا مراقب اندامش نیست و مرتب به وزنش اضافه میشود.
 
 
تیارا بنکس : او هرگز از ظاهرش ناراحت نیست و جوایز بسیار زیادی دریافت کرده است. او یک هنرپیشه است و موفقیتش را بیشتر مدیون استعدادش است تا ظاهرش.
 
کریستیان جوهانسون :
 

جانا درای : اضافه وزن داشتن باعث نشد او یک مدل مشهور و موفق نباشد. او بارها و بارها تصاویرش روی مجلات مد به چاپ رسیده است.

وایتنی تامپسون : او توانست جایزه بهترین مدل سایز بالا را بدست آوردو از آن زمان تا کنون هرروز موفق تر از روز قبل است و همواره جز بهترین ها بوده است.
 
 
کریستال رن : او هنگام شروع کارش به عنوان یک مدل از بی اشتهایی مفرط رنج میبرد اما کم کم وزن گرفت و خیلی زود عکسش روی مجلات مد به چاپ رسید. او به قدری وزن اضافه کرد که دچار اضافه وزن شد و همین مسئله باعث شهرتش گردید.
 
امریکا ورا : اضافه وزن باعث شهرتش شده است و از او یک هنرپیشه محبوب و دوست داشتنی ساخته است.
 

توکارا جونز : او یک مدل است و اضافه وزن داشتن باعث نشده است او شهرت و موقعیتش را از دست بدهد