پارس ناز پورتال

عکس هایی از پولدارترین و زیباترین زنان در دنیای سینما

مجموعه : اخبار سینما
عکس هایی از پولدارترین و زیباترین زنان در دنیای سینما
دنیای سینما همیشه برای مخاطبان خود از جذابیت فراوانی برخوردار بوده است معمولا هنرپیشه های خانم به خاطر مسائلی چون زیبایی و استعداد و ثروتشان شناخته میشوند و مورد توجه قرار میگیرند و به این طریق به قلب مخاطبان خود راه پیدا میکنند در این خبر شما را با 10 هنرپیشه که به اسطوره ای در سینمای غرب تبدیل شده اند آشنا میکنیم.
 
مریل استریپ : او یکی از افسانه های هالیوود است و نقش های زیادی ایفا کرده است. وی حدود 17 بار نامزد دریافت جایزه های مختلف شده است و توانسته است 3 تای آنها را از آن خود کند.
 
 
کیت وینسلت : او اصالتا انگلیسی است و والدین او هردو هنرپیشه بوده اند او کار خود را از سن 17 سالگی با بازی در مخلوقات بهشتی شروع کرده است و نقطه عطف بازیگری اش در فیلم تایتانیک در سال 1997بود.او یک بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.
 

آنجلینا جولی : او یکی از پر درآمدترین های هالیوود است وی در زمینه کارگردانی هم فعالیت دارد و موفق به دریافت جایزه بهترین نقش مکمل در جشنواره اسکار شده است.
 

جولیا رابرتز :به گزارش پارس ناز زن زیبا برای او موجی از موفقیت به همراه داشت. او بنرده جایزه بهترین هنرپیشه آکادمی شده است و در سال 2005 و 2006 در لیست پردرآمدهای هالیوود بوده است.
 

جنیفر انیستون: او با سریال تلویزیونی دوستان شناخته شد و یک فرد موفق در زمینه هنرپیشگی و تهیه کنندگی و کارگردانی است. او در سال 2011 رتبه سوم پردرآمدهای هالیوود را از آن خود کرد.
 

مرلین مونرو: او یکی از زیباترین هنرپیشه های سالهای دور سینمای هالیوود است. وی در دهه 50 فعالیت میکرد و در هر فیلمی حضور داشت آن فیلم به فروش میلیونی دست پیدا میکرد.
 
عکس هایی از پولدارترین و زیباترین زنان در دنیای سینما
 
ناتالی پورتمن : او استعدا فوق العاده ای در عرصه هنر دارد. بازی او فوق العاده تاثیر گذار است و نامزد دریافت جایزه های زیادی در این زمینه شده است.
 

آئودری چپ برن: او اصالتا بریتانیایی است. او در فیلمهای کمی حضور داشته است اما حضور در آثار کلاسیک و به یاد ماندنی تاریخ سینما از او یک اسطوره ساخت. او در زمان حضورش در سینما الهام بخش طراحان دنیای مد بود..
 

کاترین زتا جونز : او یکی از موفقترین ها در عرصه های اقتصادی سینماست.او اهل ولز است و در فیلمهای بسیار مشهوری چون نقاب زورو و ترافیک حضور داشته است.
 
 
الیزابت تیلور : او از شهرت بسیار بالایی برخوردار بود. و موفقیت و شهرت و ثروت و زیبایی را با هم داشت. وی برنده 2 جایزه آکادمی بود و نقشهای بیاد ماندنی ایفا کرده است.
 
عکس هایی از پولدارترین و زیباترین زنان در دنیای سینما