پارس ناز پورتال

تام کروز به خاطر جدا شدن از کتی هولمز لاغر شده است

مجموعه : اخبار سینما
تام کروز به خاطر جدا شدن از کتی هولمز لاغر شده است
سه هفته پس از جدایی تام کروز از همسرش کتی هلمز در ماه ژوئن، تام مقداری لاغر تر و باریک تر به نظر می رسید.به گزارش پارس ناز اکنون پس از گذشت چند ماه از جدایی تام و همسرش، او خیلی لاغر تر از قبل به نظر میرسد.این ستاره 50 ساله، سایه ای از آنچه قبلا بوده به نظر می آید. او در تعطیلات آخر هفته گذشته در تئاتر ریچارد 3 ویلیام شکسپیر پیر، میان تماشاچیان دیده شد.
 
 

ستاره “آسمان وانیلا” در حالی که یک تی شرت اندامی سفید و یک شلوار جین پوشیده بود، به نظر میرسد چندین پوند وزن از دست داده است.با اینکه تام هنوز عضلات خود را روی فرم نگه داشته است، بسیار لاغر تر از قبل به نظر میرسد. آیا او هنوز دچار دلشکستگی جدا شدن از همسرش است؟تام در حالی که لبخند معروف خود را بر چهره داشت بسیار خسته تر به نظر می رسید.
 
تام کروز به خاطر جدا شدن از کتی هولمز لاغر شده است

در حالی که همه از آخرین فیلم تام کروز “تمام چیزی که نیاز داری کششتن است” در آخر هفته خود لذت می برند او در حال نگاه کردن به تئاتر های “گلوب” می باشد.او در جواب واکنش حضار که از دیدنش در آن مکان بسیار غافلگیرشده بودند گفت که خیلی تئاتر دوست دارد.این بازیگر به همراه 4 نفر، ده دقیقه قبل از شروع نمایش در محل تئاتر حضور داشت و هنگامی که نمایش به پایان رسد تام از جای خود برخواست و بازیگران این تئاتر را تشویق کرد.