پارس ناز پورتال

فحشا در آذربایجان با انتخاب زیباترین دختر برهنه دنیا + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
فحشا در آذربایجان با انتخاب زیباترین دختر برهنه دنیا + عکس

فحشا در آذربایجان با انتخاب زیباترین دختر برهنه دنیا

در توطئه جدید رژیم ضداسلامی باکو مسابقه مبتذل انتخاب زیباترین دختر عریان کشورهای به اصطلاح متمدن جهان با حضور نمایندگان 24 کشور در جمهوری آذربایجان برگزار می شود.به گزارش پارس ناز به نقل از بولتن نیوز شرایط برگزاری این مسابقات به نحوی است که در صورت برگزاری آن در باکو، غیرت و ناموس اهالی دیندار و غیور آذربایجان لگدمال خواهد شد.

 

در این مسابقه دختران جوان 16 الی 28 ساله ای که قدی بیش از 170 سانتی متر داشته و مجرد باشند، با نمایش اندام خود در لباس های مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا هیئت داوران از بین ایشان زیباترین دختر عریان جهان را انتخاب نماید.

 

امسال در این مسابقات كشورهایی همچون تركیه، آلبانی، تونس، قبرس، اسپانیا، گرجستان، اوكراین، روسیه، ازبكستان، اسرائیل، قرقیزستان، قزاقستان و… شركت خواهند كرد كه در مجموع كلی 24 كشور در این دوره از مسابقات حاضر خواهند بود.

 

برنامه ی مسابقات بدین صورت است كه در روز اول تمامی حاضرین با لباس های محلی خود در جایگاه مخصوص قرار خواهند گرفت. روزهای بعد، مسابقه در بخش لباس شب، لباس عروس، لباس تشریفات و لباس ورزشی و شنا انجام خواهد گرفت. بگفته ی مسئولین امر؛ تصمیم بر آنست که مسابقات امسال كمی متفاوت تر!؟ از سالهای گذشته باشد.

 

مسئول مسابقات “كمال جنت ایچتند” رهبر سازمان سی اف سی است. “فرید باقراف” رئیس كمیته ی تشكیلات، چنگیزآشكین، دستیار و پرویز عظیم اف، تهیه كننده است. این مسابقه با حمایت رژیم ضداسلامی باکو و به اسپانسری شركت رادیو تلویزیون آزاد آذربایجان و سازمان سی اف سی (CFC) برگزار می شود.

 

مرحله نخست برگزاری این مسابقه غربی و ضداسلامی 25 جولای، همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان برگزار شد و مرحله نهایی این دوره از مسابقات (با حضور تمامی شرکت کنندگان از کشورهای مختلف) 12 الی 22 سپتامبر22 (شهریور تا 1 مهر) در پارك آبی نوخان آكوا (Novxanı Aqua) برگزار و فینال آن در 22 سپتامبر در کاخ حیدر علی اف برگزار می شود.

 

خبر برگزاری این مسابقه آن هم در ماه مبارک رمضان مردم غیور و دیندار جمهوری آذربایجان را خشمگین نموده و در این میان برخی شخصیتهای آذری از جمله الدنیز قلی اف رئیس روشنفکران جمهوری آذربایجان، برگزاری این مسابقات در ماه رمضان را به شدت محکوم نمود و افزود:

 

برگزاری چنین مراسم هایی در ماه مبارک رمضان تصادفی نیست، برگزاری مسابقه آواز در قبله و مسابقه زیبایی و این تیپ برنامه ها، هدفی جز دور ساختن مردم از معنویت و ارزش های انسانی و اسلامی ندارد.شرایط برگزاری این مسابقات به نحوی است که در صورت برگزاری آن در باکو، غیرت و ناموس اهالی دیندار و غیور آذربایجان لگدمال خواهد شد.

 

دولت دیکتاتور باکو با درک این موضوع و تجربه ناکامی اش در برگزاری رژه همجنس گرایان در حاشیه مسابقات مبتذل یوروویژن (که با اعتراضات گسترده مردم دیندار جمهوری آذربایجان و کشورهای مختلف اسلامی مواجه گشته و ناگزیر به لغو آن شد.

 

سعی نموده است با نامگذاری عنوان این مسابقات به نام مسابقه متمدن ترین و بافرهنگ ترین زن جهان، افکار عمومی مردم مسلمان و غیور آذربایجان را منحرف نماید. مسابقه ای که در آن دختران جوان و نوجوان 16-28 ساله برای برگزیده شدن، اندام خود را در مقابل دوربین های شبکه های مبتذل غربی به نمایش خواهند گذاشت.

 

برخلاف تبلیغات گسترده ای که رسانه های آذربایجان در جریان برگزاری مسابقات یوروویژن داشتند، اینبار رسانه های آذری از ترس شکل گیری اعتراضات گسترده مردم مسلمان آذربایجان این مسابقات کاملا ضداسلامی را با احتیاط پوشش می دهند.

 

به نحوی که شبکه تلویزیونی دولتی آینس آذربایجان در پوشش خبری این مسابقه ضمن تحریف عنوان آن به مسابقه متمدن ترین زن جهان، حتی یک تصویر هم از روند برگزاری مسابقات پخش نکرد.

 

چندی پیش یکی از شرکت کنندگان در مرحله انتخابی زیباترین دختر عریان آذربایجان در گفتگو با رسانه ها از فساد گسترده مجریان برگزاری کننده این مسابقه خبر داد و گفت: مسئولین برگزاری کننده این مسابقات از وی 40 هزار مانات رشوه گرفته بودند

 

که وی را بعنوان زیباترین دختر عریان آذربایجان انتخاب کنند ولی گویا حاکمیت آذربایجان با پرداخت چندین برابر این مبلغ به برگزار کنندگان مسابقه از ایشان خواسته بودند برای ترویج فرهنگ بی بند و باری در بین دختران نوجوان دختر کم سن و سالتری را برگزینند.

 

یکی دیگر از شرکت کنندگان نیز به موضوع درخواست غیر اخلاقی یکی از داوران از وی اشاره کرده می گوید: چون به درخواست نامشروع وی تن نداده، از دور مسابقات حذف شده است.در این مسابقه افرادی بعنوان راهنما در کنار شرکت کنندگان بودند

 

و از ایشان می خواستند که اندام خود را به نحوی که می گویند برای بازدیدکنندگان در معرض نمایش قرار دهند، اما در این میان برخی از شرکت کنندگان به دلیل شرم از نمایش آن قسمت از اندام خود از ادامه مسابقه انصراف می دادند.

 

موضوعی که روشن است تلاش برگزار کنندگان این مسابقه در جهت ترویج فرهنگ بی بند و باری در بین دختران جوان و نوجوان آذربایجان و از بین بردن پرده شرم و حیا در بین مردم مسلمان این کشور است،

 

توطئه ای که رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای غربی چندین سال است با هدف اسلام ستیزی در دستور کار خود قرار داده اند و به این منظور بودجه های میلیاردی تخصیص داده و چندین شبکه تلویزیونی مستهجن را راه اندازی نموده اند.

 

دولت ضداسلامی باکو که چندیست سر در آخور رژیم صهیونیستی گشته، برنامه های دیکته شده این رژیم را در جهت از میان برداشتن اسلام و مظاهیر اسلامی همچون حجاب در دستور کار خود قرار داده است، گویا از سرنوشت حاکمان دیکتاتور تونس، مصر، لیبی و یمن بی اطلاع است.

 

 

مطالب مرتبط :