پارس ناز پورتال

حادثه ای که این خانم را به جنگ دوم جهانی برگرداند! +عکس

حادثه ای که این خانم را به جنگ دوم جهانی برگرداند! +عکس
حادثه تصادف ماشین پلیس با دیوار پشتی باغ این خانم 76 ساله باعث شد او به دوران جنگ دوم جهانی باز گردد.شوک ناشی از این تصادف به قدری شدید بود که "آیلین لی" 76 ساله در اثر شوک روانی  به دوران جنگ جهانی دوم برگشته است و زندگی سختی را تجربه میکند او اکنون به کوچکترین سر و صدایی واکنش نشان میدهد.به گزارش پارس ناز این زن وقتی سر و صدایی میشنود روی زمین منشیند دستهایش را روی سرش میگذارد و فریاد میزند بمباران شده است پناه بگیرید.
 
 
دختر او میگوید قبل از این اتفاق حال مادرش طبیعی و خوب بوده است اما بعد از این حادثه او مدام تصور میکند در زمان جنگ دوم جهانی است و در پی پناهگاهی برای در امان ماندن از حملات هوایی است.این زن انگلیسی در زمان جنگ دوم جهانی خانه اش را در اثر انفجار یک بمب از دست داده است و تعدادی از افراد خانواده اش در این حادثه کشته شده اند و به همین دلیل این اتفاق در ذهن او باقی مانده است و حالا با این حادثه تصادف وی به آن دوران بازگشته است.
 
 
در تشریح حادثه دختر او میگوید آن شب مادرم در خانه تنها بوده است که این حادثه رخ داده و یک ماشین پلیس که در تعقیب یک موتور سوار بوده است با دیوار باغ برخورد میکند که این حادثه سر و صدای زیادی داشته است و مادرم تصور کرده بمباران شده است و این حادثه او را به دوران جنگ جهانی دوم برده است وی به رفتار پلیس اعتراض داشته است که در این مدت هیچ سراغی از این زن نگرفته است.
 
او میگوید مادرم زمانی که در بیمارستان است تصور میکند در پناهگاه است و هیچ کس را نمیشناسد.او حتی به صدای در زدن هم واکنش نشان میدهد . از نظر روانی او صدمه زیادی دیده است که قابل جبران نیست و زندگی همه افراد خانواده را تحت تاثیر قرار داده است.
 
 
 
منبع : پرداد