پارس ناز پورتال

اشتباه پزشکان زندگی این خانم را به کام مرگ کشاند! +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
اشتباه پزشکان زندگی این خانم را به کام مرگ کشاند! +عکس
اشتباه پزشکان انگلیسی در تشخیص بیماری زندگی این زن را به کام مرگ کشانده است.به گزارش پارس ناز کارشناسان رشته پزشکی اعلام کرده اند نمیتوانند حدس بزنند لوئیس مک کین 38 ساله چه مدت دیگر میتواند زنده بماند. او توموری در حال رشد در نزدیکی معده اش دارد که به گفته پزشکان رشد آن باعث میشود شریان اصلی قلب وی قطع شده و زندگی اش خاتمه یابد.
 
 
او از دوسال پیش به نوعی بیماری نادر دچار شد که طی آن تومورهایی که دربدن وجود دارد آنقدر رشد میکنند که تبدیل به نوعی سرطان بدخیم میشوند به خصوص اگر به موقع مورد درمان واقع نشوند
زمانیکه او برای بیماری اش به پزشکان مراجعه کرد آنها گفتند او یک پولیپ ساده روده ای دارد که احتیاج به درمان سطحی دارد و همین امر امروز جان  او را به خطر انداخته است.
 
در آزمایشاتی که از فرزندان او گرفته شد مشخص شد دو فرزند 14 و 12 ساله او به این بیماری دچارند و فرزند سومش برای انجام این آزمایش خیلی  کوچک است. او سابقا یک آرایشگر بوده است و امیدوار بود علم پزشکی بتواند زندگی او را نجات دهد اما اخیرا پزشکان اعلام کردند که امیدی برای بهبودی او وجود ندارد.
 

وی در مورد بیماری اش میگوید: وقتی فهمیدم برای درمان دیر شده است قلبم شکست من نگران بچه هایم هستم و ناراحتی من از این است که بچه ها هم به این بیماری دچارند و فقط امیدوارم که آنها درمان شوند چرا که خیلی جوانند و می توانند زندگی خوبی در آینده داشته باشند . اگر پزشکان از ابتدا بیماری مرا درست حدس زده بودند شاید الان شرایط بهتری وجود داشت اما متاسفم که یک تشخیص اشتباه به قیمت زندگی من تمام خواهد شد و تنها دل خوشی ام این است که این مسئله هرگز برای کس دیگری تکرار نشود.
 
 
 
منبع : پرداد