پارس ناز پورتال

عکس هایی از ستاره های کوچک هالیوود در گذشته و حال

مجموعه : اخبار سینما
عکس هایی از ستاره های کوچک هالیوود در گذشته و حال
همه ما در دوران کودکی فیلم هایی را دیده ایم که هنوزم از آنها خاطر داریم و بازیگران نقش اولشان را هرکجا که ببینیم خواهیم شناخت در این مطلب عکس های گذشته و حال مجموعه ایی از ستاره های هالیوودی که ممکن است آنها را به خوبی بیاد بیاورد برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم.
 
1. اسکارلت جوهانسون : اولین فیلم اسکارت جوهانسون فیلم «شمال» بود که در سن 9 سالگی و سال 1994 بازی کرد.به گزارش پارس ناز دو سال بعد برای «مانی و لو» نامزد جوایز ایندیپندنت اسپریت شد. سال 1998 با رابرت ردفورد در «نجوای اسب» بازی تاثیرگذاری داشت. و بالاخره سال 2003 با «گمشده در ترجمه» توانایی خود به عنوان یک بازیگر بزرگسال را نشان داد. آخرین هنرنمایی اش He’s Just Not That Into You و مرد آهنی 2 است که تابستان اکران می‌شود.
 
 
2. کریستین بل : اولین فیلم در سن 12 سالگی با نقش مکمل در فیلم استیون اسپیلبرگ که برای اکثر بازیگران نقطه اوجی به حساب می‌آمد، اما اولین شروع کریستین بل با امپراطوری خورشید در سال 1987 بود. او کم کم به ستاره اصلی فیلم بتمن تبدیل شد. تابستان گذشته با ربات های غول پیکر و نسخه دیجیتالی آرنولد شوارتزینگر «ترمیناتور: رستگاری» جنگید.
 
 
3. دورو باریمور : اولین فیلم 5 سالگی در اوایل دهه 80، اما در میانه دهه 90 مشکلات شخصی اش بازیگری اش را تحت تاثیر قرار داد. کار او پس رفت کرد و در نقش های مکمل بازی کرد اما چرخش اصلی اش در صحنه آغازین فیلم «جیغ» بود که سبب شد مردم دوباره به سوی او نظر بیندازند. او با آخرین بازی اش در « Going the Distance» تبدیل به بازیگر نقش های مکمل شده است.
 
 
4. لئوناردو دی کاپریو: اولین فیلم در سن 16 سالگی که او را کم سن تر از آن سنی که واقعا داشت دیدیم. او وقتی فیلم What’s Eating Gilbert Grape که نامزدی اسکار را به ارمغان آورد بازی کرد تنها 19 سال داشت. او اکنون فقط با بااستعدادترین فیلمسازان مثل مارتین اسکورسیزی کار می‌کند. او با بازی در «تایتانیک» و «آغاز» کریستوفر نولان بیشترین فروش را در گیشه ها داشت.
 
 
5. کریستین استوارت : اولین فیلم سال 2002 در سن 10 سالگی که فیلم «اتاق ترس» نام داشت او با جودی فاستر همبازی شد (که او نیز از کودکی بازیگر بوده). اما فیلمی‌ که با بازی در نقش اول اسمش را سر زبان ها انداخت فیلمی‌ نبود جز مجموعه «گرگ و میش».تا جاییکه هر قسمت جدید بیشتر از قسمت قبلی مشهور شد و «کسوف» نزدیک 300 میلیون دلار در آمریکا فروش داشت.
 
 
6. ناتالی پورتمن : اولین فیلم سن 12 سالگی که توانست در فیلم «حرفه ای» بازی قابل توجه و کاملی در نقش یک بچه یتیم نشان دهد. او با بازی در فیلم های بزرگ مثل «جنگ های ستارگان» نقش های متعادلی داشته و به تحصیلات آکادمیک خود نیز ادامه داده و سال 2003 نیز مدرک روان شناسی اش را از دانشگاه هاروارد گرفت.آخرین فیلمی‌ که بازی کرد در نقش یک بالرین در فیلم «قوی سیاه» بود که جایزه اسکار را نیز برایش به ارمغان آورد.
 
 
7. آنجلینا جولی : اولین فیلم 6 سالگی. او سال 1982 بازی کوتاهی در فیلم Lookin’ to Get Out بازی کرد، او در نقش دختر پدرش در فیلم بازی کرد.به گزارش پارس ناز او در سن 11 سالگی در آموزشگاه Lee Strasberg در رشته بازیگری درس خواند. وقتی که اولین اسکارش را برای «دختر از هم گسیخته» گرفت 24 سال داشت. او هم در فیلم های رمانتیک و اکشن به بازیگری ادامه داد. سال گذشته نیز در اکشن «سالت» با جانی دپ همبازی شد.
 
 
8. کریستینا ریچی : اولین فیلم 10 سالگی در سال 1990 به نام Mermaids که د این فیلم در نقش دختر «شر» ظاهر شد. اما بهترین صحنه های تیره و تاریک از شوخ طبعی اش را در فیلم «خانواده آدامز» و دنباله اش نشان داد. تا اواخر دهه 90 او به سوی نقش های بزرگسالانه مثل  Sleepy Hollow  تیم برتون سوق داده شد. آخرین فیلم او یک تریلر ترسناک روان شناسانه به نام «بعد از مرگ» است.
 
 
9. لیندسی لوهان : اولین فیلم در سن 11 سالگی،‌ او آن زمان بازیگری جوان و با استعداد بود. تا سال های بعد و در 1998 در نقش های مکمل مثل  The Parent Trap بازی کرد. لیندسی لوهان پیش از این در تلویزیون  و تبلیغات چهره مشهوری بود. او با بازی در Freaky Friday و Mean Girls به عنوان یک دختر نوجوان به موفقیت رسید. اما اخیرا زندگی خصوصی اش زندگی کاری اش را تحت الشعاع قرار دارده ولی با این حال در فیلم جدید Machete بازی کرده است.
 
 
10. کریستین دانست : در سن 8 سالگی بعد از نقش های کوچک برای کارگردانان مشهوری چون وودی آلن و برایان دی پالما، کریستین سال 1994 در ملاقات با خون آشام صحنه را از تام کروز و براد پیت دزدید و خودش را مطرح کرد. او با بازی در نقش ماری جین واتسون در فیلم های اسپایدرمن به شهرتش افزود. فیلمی‌ که بیش از 1 بیلیون دلار سود دربرداشت. او سال 2008 در How to Lose Friends and Alienate People بازی کرد و اخیرا هم در حال کارگردانی یک فیلم کوتاه است.
 
عکس هایی از ستاره های کوچک هالیوود در گذشته و حال