پارس ناز پورتال

بلوک کردن آی دی مزاحم در یاهو مسنجر

بلوک کردن آی دی مزاحم در یاهو مسنجر

بسیاری از افراد مرتب در حال تغییر دادن ID خود در Yahoo هستند و دلیل عمده آن هم مزاحمتهایی است که توسط کاربرهای موجود در فهرست دوستان Yahoo Messenger قرار دارند و به مرور به فهرستی طویل تبدیل شده ایجاد میشود.

تغییر ID به منزله تغییر آدرس پست الکترونیکی شما نیز میباشد و با تغییر ID دو مشکل برای دوستان خود ایجاد میکنید! یکی اینکه ممکن است دوستان شما در جریان تغییر آدرس پست الکترونیکی شما قرار نگیرند که مشکلات خاص خود را ایجاد میکند و مشکل بعدی که به نظر من بیشتر آزار دهنده است و خود من هم بعضاً دچارش میشوم طولانی شدن فهرست دوستان در Yahoo Messenger به دلیل وجود چندین ID برای یک نفر است!

دوستانی دارم که از سه ID مختلف استفاده میکنند که با این کار هم خودشان را اذیت میکنند و هم ما را. خودشان را اذیت میکنند چرا که باید تا مدتها هر وقت وارد اینترنت میشوند در سه ID مختلف Login کنند تا خیالشان راحت شود که کسی از دوستانشان را از دست نداده اند و اکثر این افراد هم هیج وقت دلشان رضایت نمیدهد دیگر وقت خود را صرف این ID های قدیمی نکنند.


یک راه جلوگیری مسلماً پیشگیری قبل از درمان است بدین معنی که سعی کنید از اضافه کردن اسم افرادی که آشنایی زیادی ندارید خودداری کنید. ولی این  پیشنهاد با طبع  بسیاری از علاقه مندان به ایجاد ارتباط با همنوعان خود در اقصی نقاط دنیا  سازگاری ندارد لذا میتوانید از روش زیر استفاده کنید تا هر وقت تمایل نداشتید شخص خاصی بتواند به شما  پیغام بدهد و حتی شما را Online ببیند از آن استفاده کنید.

با دنبال کردن روش زیر ID مورد نظر هیج گاه قادر نخواهد بود وضعیت شما را در صورت Online بودن ببیند و همچنین نمیتواند برای شما پیغام ارسال کند:

1 – در پنجره Yahoo Messenger ابتدا ID مورد نظر را Delete کنید


2 – با رفتن به منوی Login، گزینه Privacy Settings را انتخاب کنید

3 – در پنجره جدید Ignore only the people below را انتخاب کنید و دکمه Add را بزنید

4 – در این پنجره ID کاربر مورد نظر را وارد کنید و Ignore را بزنید

5 – با اتمام این کار دیگر  ID مورد نظر نه میتواند شما را ببیند و نه برایتان پیغام ارسال کند