پارس ناز پورتال

رسمی شدن طلاق تام کروز از کتی هولمز + عکس

مجموعه : اخبار سینما
رسمی شدن طلاق تام کروز از کتی هولمز + عکس
به گزارش پارس ناز بعد از اینکه دادگاه ایالتی حضانت سوری کروز 6 ساله را به مادرش سپرد قرار بر این شد که کتی هولمز سالانه 400 هزار دلار برای نگهداری و تامین مخارج دخترش از شوهر ثروتمندش دریافت کند که این مبلغ در مقابل ثروت میلیاردی تام کروز خیلی ناچیز جلوه مینماید.
 

طبق رای دادگاه "تام کروز" 50 ساله موظف به پرداخت هزینه های احتمالی درمان و دندانپزشکی و هزینه تحصیل و بیمه و سایر خدمات سوری خواهد بود و همه پرداختها تنها به صورت الکترونیکی انجام خواهد گرفت. اگر ازدواج این زوج هنری بیش از 11 سال به طول می انجامید کتی هولمز صاحب نیمی از دارایی تام کروز میشد. به گفته وکیل "کتی هولمز" او وارد عرصه جدیدی از زندگی اش شده است  و در تلاش است که این بار بدون خطا راه درست را انتخاب کند.
 
 
با نهایی شدن طلاق این زوج ، 2 ماه بعد از درخواست کتی هولمز برای جدایی، زندگی 5 ساله آنها خاتمه یافت و همه چیز توافقی به پایان رسید.کتی در این رابطه میگوید: من و تام دو روح جداگانه با عقاید کاملا متفاوت داشتیم اما هردوی ما یک وظیفه مشترک داریم و آن درست کردن آینده سوری است که تفاوتهای ما در آن تاثیرنخواهد داشت.
 

گفته میشود بعد از این جدایی "تام کروز" خود را در کار غرق کرده است و برای بازی در یک فیلم در لندن به سر میبرد. او حتی به نگرانی دوستان و خانواده اش در مورد این مسئله اهمیتی نمیدهد. وی از ازدواج سابقش با نیکول کیدمن دو فرزند 20 و 17 ساله نیز دارد.