پارس ناز پورتال

مردی برای ثابت کردن 12 سال از پول استفاده نکرد + عکس

مردی برای ثابت کردن 12 سال از پول استفاده نکرد + عکس
دنیل سوئلو 51 ساله شخص بسیار خاصی است. در سال 2001 پس از آنکه پس انداز بسیار اندک خود را صرف باجه تلفن کرد به سوی بیابان رفت تا زندگی تازه‌ای را شروع کند.به گزارش پارس ناز زندگی جدیدی که بر اساس قوانین مدرن سرمایه داری نباشد. او از استفاده پول صرف نظر کرده و شروع به زندگی در غارها کرد و از انگورهای وحشی و راکون و سنجاب‌هایی که در جاده‌ها کشته می‌شدند استفاده می‌کرد.
 

 دنیل خانه‌اش را در غارهای صحرای یوتا ساخت و به جای قبول هر نوع کوپن غذا و یا هر امکان دیگر از دولت، خودش به تهیه غذا می‌پردازد ، او از مواد خوراکی مغازه‌ها که تاریخ مصرف آن‌ها گذشته و یا زباله دان های محل غذا فراهم می‌کند و گاهی نیز غذایی که دوستان و غریبه‌ها به او می‌دهند قبول می‌کند.
 

دانیل سوئلو می‌گوید : فلسفه من این است که تنها از چیزی که به آزادی به من داده می‌شود و یا دور ریختنی است و یا حاضر است استفاده کنم . تمام جامعه ما به گونه‌ای طراحی شده که مجبورید پول داشته باشید، شما باید به اجبار بخشی از سیستم سرمایه داری باشید. و اگر خارج از آن زندگی کنید کاری غیرقانونی است.اگر چه او ثابت کرد بدون پول می‌توان زندگی کرد ، چرا که خودش 12 سال است زندگی بدون پول را دوام آورده است.