پارس ناز پورتال

این مرد 55 ساله باید در خانه اش کوهنوردی کند + تصاویر

این مرد 55 ساله باید در خانه اش کوهنوردی کند + تصاویر
رندی 55 ساله محتکری در اوهایو شمالی است.به گزارش پارس ناز رندی آنقدر وسایل کهنه و قدیمی نگه داشته است که در آپارتمانش فضای بسیار کمی برای رفت و آمد دارد و اگر بخواهد به دیگر اتاق ها دسترسی پیدا کند باید از وسایل بالا برود تا بتواند حرکت کند!بیشتر اتاق های آپارتمانش دیگر قابل دسترس نیست و آشپزخانه اش نیز مدتی است دیگر استفاده نمی شود.
 

تنها فضایی که رندی می تواند در آن به راحتی حرکت کند به اندازه یک کمد است.
او در مصاحبه گفت خودش نمی داند چرا همه چیز را جمع می کند شاید به نوعی به این کار معتاد شده است.دکتر بیتون ، کسی که به محتکران دیگری نیز کمک کرده ، مورد رندی را از نوع محتکر درجه پنجم ، و بدترین نوع آنها می داند.
 
 
وسایل آپارتمان او به مدت 20 سال تا الان یک شلوغی دیوانه کننده ای را به وجود آورده اند.خانم دکتر بیتون که از کوهی از وسایل بالا می رفت می گفت که در آنجا"غرق شده " است!!خانم بیتون که یک روان شناس است می گوید این برای اولین بار است که او آپارتمانی را می بیند که وسایل دیوار به دیوار پرشده اند.دیگر نمونه های اخیر افراد محتکر، شامل مردی می شد که دو نوزاد را در یک تریلی شلوغ بزرگ می کرد و یا یک قهرمان جنگی که علاقه عجیبی به جمع آوری تجهیزات و خاطرات جنگی داشت.
 
 
در طول این مصاحبه ، خدمه ای که مسئول تمیز کردن بودند بیشتر وسایل و زباله ها را تمیز کردند . در مجموع سه زباله دان بزرگ شهری پرشد.با وجود تمیز شدن آنجا رندی به آپارتمان دیگری رفت که در آنجا وسایل اضافه تا یک ماهی که آنجا بود هنوز پر نشده بود.