پارس ناز پورتال

خواننده معروف 4.9 میلیون دلار به خاطر عشقش داد + عکس

مجموعه : اخبار سینما
خواننده معروف 4.9 میلیون دلار به خاطر عشقش داد + عکس
تیلور سوئیفت پردرآمدترین خواننده جوان سال 2012 برای نزدیک شدن به عشق جدیدش یکی از ویلاهای های گرانقیمت امریکا را خریداری کرد.به گزارش پارس ناز این ستاره محبوب موسیقی امریکا اخیرا با کانور کندی نوه جان اف کندی رییس جمهور سالهای دور امریکا آشنا شده است و همه جا کنار هم دیده می شوند.
 

طبق گزارشات متعدد و مستند او در خیابانی که درست مقابل محل زندگی خانواده کندی است اقدام به خرید یک خانه بسیار گرانقیمت کرده است. او چیزی حدود 4.9 میلیون دلار برای این نزدیک بودن به عشقش هزینه کرده است.
این ویلای زیبا که دارایی خصوصیاتی بارز است 7 اتاق خواب ، 5 حمام و نمایی بسیار زیبا از ساحل را به خود اختصاص داده است و بر اساس مستندات از مستغلاتیست که حدود 50 سال پیش "جان اف کندی" در آن ساکن بود.
 

شنیده میشد او سابقا با پسر هنرپیشه معروف "آرنولد شوارتزنگر" فرماندار کالیفرنیا نیز رابطه داشته است اما اخیرا به خاطر رابطه زیادش با خانواده کندی تیتر اول رسانه های خبری است و این روزها پیوند محکمی با خانواده کندی دارد .خانواده کندی میگویند خوشحالند که پسرشان توانسته است قلب این ستاره محبوب را شکار کند. گفتنی است او سال گذشته نیز خانه مجللی در بورلی هیلز خریداری کرد.