پارس ناز پورتال

درخواست طلاق اولین مرد باردار از همسرش + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
درخواست طلاق اولین مرد باردار از همسرش + عکس
درخواست طلاق اولین مردی که در امریکا مادر شد توسط قاضی دادگاه رد شد.این قاضی با اعتراض به این امر که ازدواج او از نوع ازدواج همجنس ها ست این ازدواج را رد صلاحیت کرده و بنابراین از صدور حکم طلاق خودداری کرد.به گزارش پارس ناز طبق نظر قاضی چون بیتی و همسرش از نظر جنسی هردو زن محسوب میشوند ازدواج آنها از نوع همجنس است و این امر در ایالت آریزونا محل اقامت آنان قانونی نیست.
 
 
او در سال 2003 با نانسی ازدواج کرده است و 4 سال پیش بخاطر بارداری اش تیتر اول رسانه های امریکا بود. . قاضی پرونده اعلام کرده است تا زمانیکه رسمیت ازدواج برایش مسجل نباشد نمیتواند حکم طلاق صادر کند. او گفته است نمیتواند بپذیرد کسی که باردار شده است را یک مرد خطاب کند.طبق گذرنامه امریکایی و گواهی تولد هاوایی اش بیتی یک زن است.در ماه می گذشته قاضی حضانت سه فرزند این زوج را به بیتی سپرده است این تصمیم با توجه به مدارکی که وی دال بر اعمال خشونت همسرش علیه وی و فرزندانش به دادگاه ارائه کرد گرفته شد.
 

این زوج در ماه آپریل و قبل از آخرین مرحله عمل جراحی تغییر جنسیت بیتی ازهم جدا شده اند. بیتی متولد 1974 است و در هاوایی به دنیا آمده است او در سن 20 سالگی با توجه به گرایش های مردانه اش شروع به تزریق تسترون کرد و یک سری اعمال جراحی در این رابطه انجام داد. با توجه به اینکه همسرش توانایی بارداری نداشت او رحمش را خارج نکرد و با خرید تخمک بارور شده و از طریق عمل "آی وی اف" سه بار باردار شد.