پارس ناز پورتال

درباره جاذبه های گردشگری اتریش + عکس

درباره جاذبه های گردشگری اتریش + عکس
وین-کلیسای جامع سنت استیفان(St. Stephen’s Cathedral)

کلیسای جامع وین در اتریش توسط رودولف چهارم (Rudolf IV) بر روی ویرانه های دو کلیسای قدیمی تر ساخته شده است. طراحی این کلیسا همانند کلیسای bishop در Passau می باشد. کل ساختمان بیرونی این کلیسا به رنگ سفید است ولی اکنون به علت آلودگی هوا رنگ آن تیره شده است.به گزارش پارس ناز همچنین سقف کلیسا که به صورت طرح کاشیکاری و طرح نماد امپراتوری وین که بر روی آن کشیده شده جلوه خاصی به نمای بیرونی ساختمان داده است.


 
وین-موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches)

موزه تاریخ هنر یا هنر های زیبا در مسیر Ringstraße در وین در اتریش ، داخل کاخی با گنبد هشت ضلعی قرار دارد. این موزه یکی از برترین موزه های هنرهای تزئینی یا هنر های زیبا در جهان است. این موزه در سال 1891 همزمان با موزه Naturhistorisches توسط امپراتور فرانتس ژوزف من از اتریش – مجارستان بنا شد ه و شروع به کار کرد ه است. هر دو موزه تاریخ هنر kunsthistorisches و تاریخ طبیعی Naturhistorisches از لحاظ شکل ساختاری شبیه هم هستند و طراحی هر دوی آن توسط Gottfried Semper و Karl Freiherr von Hasenauer انجام گرفته است.

 
 
وین-موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum)

موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum) با مساحت 8.700 متر مربع بزگترین موزه در شهر وین می باشد. این موزه دارای یکی از قدیمی ترین کلکسیون ساختگی تاریخ طبیعی می باشد که یکی از موزه های مهم در جهان شناخته می شود. ساختمان این موزه که از لحاظ ساختاری همانند موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches) در وین می باشد به شیوه ای استادانه طراحی شده است که همچنین برای سازگاریش با محیط دائما در حال تغییر می باشد.