پارس ناز پورتال

آیا آشواریا رای زیباترین زن جهان لاغر شده است + عکس

مجموعه : اخبار سینما
ستاره جهان و بالیوود آشواریا رای باچان در عکس های جدید در تبلیغات یک جواهر ثابت کرد که چرا زیباترین زن جهان نام گزاری شده بود.به گزارش پارس ناز به نقل از پرشین وی آشواریا در عکس زیر یک لباس عروس سنتی هند با پارچه ای طلایی در بر دارد.
 

زیباترین زن جهان، با ابیشک باچان ، پسر معروف‌ ترین ستاره هند ازدواج کرده است و در نوامبر سال گذشته دختری به نام ارادهیا به دنیا آورد. بعد از آن بارها مورد انتقاد قرار گرفت چرا که فوراً به وزن پیش از دوران بارداری‌ اش برنگشته بود.
 
 
ولی اکنون آشواریا در این تصاویر لاغر به نظر می‌ رسد ، ولی عده‌ای از منتقدان هنوز هم می‌گویند او در این عکس خوب به نظر می‌ رسد چرا که این عکس‌ ها با فتوشاپ درست شده‌اند.طبق گفته سایت بالیوود لایف ، آنها هنوز مطمئن نیستند که آیا آشواریا به راستی وزنش را تا این اندازه کم کرده است و یا این عکس‌ ها با فتوشاپ قوی درست شده‌اند.
 

آنها همچنین اظهار دارند که آخرین بار آشواریا و کودکش در ماه ژوئن دیده شدند و از آن زمان تا کنون دو ماه می گذرد و این زمان برای داشتن این وزن بسیار کم بوده است.ولی عکاس این پروژه به نام کایران دوهانس از این ستاره دفاع کرده و از زیبایی و اخلاق کاری او تمجید کرد و گفت :بعد از ماه‌ ها برگشتن به وزن پیش از بارداری و آماده شدن برای این تبلیغ ، آشواریا هنوز مانند تصویر است. او به راستی در کارش حرفه ای است.