پارس ناز پورتال

خلاقیت جالب این دختر 19 ساله با شراب قرمز + عکس

این خانم هنرمند نقاشی های زیبایی با استفاده از شراب قرمز خلق میکند که به زیبایی نقاشی های ونگوک است.به گزارش پارس ناز امیلا فایس عاشق شراب قرمز است.او یک دائم الخمر نیست بلکه هنرمندی است که با استفاده از شراب نقاشی میکند. او ابتدا سطح بوم را با موم آغشته میکند و سپس با شراب طرح دلخواه را روی آن پیاده میسازد.
 
 
او برای این کار از پارچه کتان سفید به عنوان زمینه نقاشی و لایه های مختلف شراب برای خلق سایه روشن نقاشی استفاده میکند.او میگوید برای اینکه شراب به خوبی خشک شود و طرح مورد نظر بدست آید با در شرایط خاصی نقاشی کنم که یکی از آنها کار در دمای 27 درجه سانتیگراد است. او همزمان روی 3 تا 4 اثر کار میکند. اکثر کارهای او مربوط به پرتره است. بزرگترین  اثر نقاشی وی حدود 45*75 سانتی متر اندازه دارد.میانگین ارزشی کارهای او حدود 650 پوند قیمت دارد.
 

او 19 ساله و اهل نیویورک امریکاست و قصد دارد برای ادامه کارش به فرانسه و شهر پاریس مهاجرت کند و در آنجا آثار خوبی با شراب فرانسوی که مشهورترین شراب دنیاست ارائه دهد.وی تا کنون نمایشگاههای فراوانی از آثارش برپا کرده است که با استقبال خوبی هم مواجه شده است. او میگوید خلق هر اثر معمولا یک روز وقت او را میگیرد و دقت بالایی میطلبد.
 
 
این کار شغل او نیست ، حرفه اصلی وی ترجمه است و از این راه امرار معاش میکند و میگوید ایده این کار از خیلی وقت پیش در ذهن او وجود داشته است که به مرور زمان تصمیم گرفته به آن رنگ حقیقت بدهد. او میگوید این کار به او آرامش میدهد و باعث میشود اعتماد به نفس داشته باشد. به نظر وی خلق آثار نقاشی با شراب خیلی بهتر از نوشیدن آن است.