پارس ناز پورتال

عکس هایی از ماشین بسیار زیبای شورولت کامارو

هر چقدر که رانندگان آمریکایی به قدرت و آسایش ماشین های خود توجه دارند، در اروپا هندلینگ و خوش دستی محبوبیت دارد.به گزارش پارس ناز شاید به همین دلیل است که خودروهای اسپرت آمریکایی که بیشتر برای جاده های طولانی ساخته شده اند در اروپا، میدان را به رقبای آلمانی و ایتالیایی خود واگذار کرده اند.
 
 
اما کامارو قصد ندارد به همین راحتی تسلیم اسپرتهای جمع و جور و زیبای رقیب خود شود. بنابراین بدون دست بردن در ویژگیهای ظاهری و باطنی کامارو که تشخص آن نیز محسوب می شوند، با تغییرات در سیستم تعلیق، قدرت مانور و پایداری آن را به میزان قابل ملاحظه ای بهبود داده اند. بسته FE4 شامل کمک فنرهای تقویت شده، و میله ضد غلتش و اتصالات 23 میلیمتری در جلو و 24 میلیمتری در عقب می باشد.
 

قدرت موتور توسط چرخهای 20 اینچی پوشیده با تایرهای پیرلی P-Zero به جاده منتقل می شود. در حالی که ترمزهای برمبو با چهار پیستون قدرتمند، وظیفه توقف خودرو را بر عهده دارند. نتیجه این تغییرات، افزایش پایداری و در عین حال تجربه رانندگی آرامتر بوده است.
 
 
کامارو با موتور V8 با حجم 6.2 لیتر می تواند 432 اسب بخار و 569 نیوتن متر گشتاور تولید کند. با این نیرو، می توان به شتاب صفر تا صد 5.2 ثانیه در مدل کوپه و 5.4 ثانیه در مدل کانورتیبل دست یافت. نمونه های گیربکس اتوماتیک، 0.2 ثانیه اختلاف با نمونه های دنده دستی خواهند داشت.
 

تجهیزات استاندارد کاماروهای ویژه اروپا شامل نمایش سربالای اطلاعات (HUD)، سیستم اولتراسونیک کمک پارک همراه با دوربین عقب، شش کیسه هوا، سیستم صوتی 245 وات بوستون، 9 اسپیکر و … می باشند.حالا طرفداران خودروهای عضلانی یا ماسل کار در اروپا هم می توانند از شورولت کامارو لذت ببرند.