پارس ناز پورتال

انتخاب زیباترین زن در بین خانم های بسیار چاق + عکس

کریس مونسی ممکن است بسیار چاق باشد ولی این باعث نمی شود که احساس زیبا بودن نکند. دختر 18 ساله فوق العاده چاقی که یک کارمند نگهداری از کودکان است در انتخاب زیباترین زن مخصوص خانم های سنگین وزن شرکت کرده است.او با حضور در یک شبکه تلویزیونی به همه اعلام کرد با وجود وزن بسیار زیاد وسلامتی اش بسیار خوشحال است. او که سالهاست به خاطر وزن زیادش مورد انتقاد و آزار روحی و جسمی قرار گرفته است ، سرانجام تصمیم گرفته است که کنایه ها را نادیده بگیرد و خوشحال باشد.
 

پارس ناز:کریستی به همراه نامزدش الکس بوکی و سازمان دهنده مسابقه بین المللی بزرگترین زن زیبا ، اما واکر در این شبکه تلویزیونی حضور یافت.این دختر18 ساله اظهار داشت که افراد زیادی او را به خاطر وزن زیادش تحت فشار قرار داده اند، ولی او تصمیم گرفته است دیگر برای خودش زندگی کند و خودش را مطابق با میل دیگران تغییر ندهد. کریستی از زمان مرگ پدرش در 6 سالگی دیگر مراقب غذاخوردنش نبوده و از آن زمان افزایش بسیار زیاد وزن او شروع شده است.
 
شاخص توده بدنی (BMI) این خانم اکنون 68 است، در حالی که میزان سالم و نرمال آن 18.5 و 24.9 است.او در مدرسه همیشه مورد آزار روحی قرار گرفته و همیشه تصور می کرده وقتی به کالج برود اوضاع فرق می کند، وقتی کالج رانیز مانند مدرسه می یابد، درسش را رها می کند. اکنون که او می خواهد زندگی را به شکل جدیدی ببیند می خواهد دوباره درسش را ادامه دهد.به گفته کریستی او تاکنون انواع رژیم ها و روش های کاهش وزن را امتحان کرده است ولی تاکنون به نتیجه نرسیده است.
 
 
کریستی که جریان همین مسابقه با نامزدش آشنا شده است گفت احساس سلامتی کامل دارد ، فقط وقتی از پله ها بالا و پایین می رود از نفس می افتد.الکس که خود جزو طرفداران زنان چاق محسوب می شود گفت : من کمی نگران سلامتی اش هستم ولی چیزی را که بیشتر در او می پسندم ذهن سالم و فهیم اوست ، چرا که تا زمانی که خوب بیاندیشید بقیه مسائل راحت تر حل می شود.
 
 
 
منبع : پرشین وی