پارس ناز پورتال

با دختران موفق ایرانی در کانادا آشنا شوید + تصاویر

با دختران موفق ایرانی در کانادا آشنا شوید + تصاویر

با دختران موفق ایرانی در کانادا آشنا شوید

 ندا درخشان : متولد ایران است و در ۱۳ سالگی به همراه والدین و ۳ برادر کوچکترش به کانادا آمده.خانواده ی آن ها پس از حدود یک سال زندگی در تورنتو به دلیل شغل پدر به کالگری مهاجرت کرد.به گزارش پارس ناز ندا در کالگری به دبیرستان رفت و در همان جا به کالج رفت و پس از دریافت فوق دیپلم مدیریت بیزینس، در حل حاضر در نهادی مالی کار می کند.
 
ندا دوست دارند در آینده ی نزدیک سالنی زیبایی افتتاح کند. او علاقمند به رقص، انواع موسیقی، شنا، اسب سواری، وقت گذرانی با خانواده و دوستان و بخصوص مسافرت است.بهترین جایی که تابحال رفته است کوبا چون دارای بیشترین زیبایی طبیعی است و علاوه بر آن فرهنگ، صداقت، دلخوشی مردم، رقص، غذا، زبان و فضای کلی بینظیرند . سن ۲۵ سال قد ۱۷۳ سانتیمتر او جز شش کاندیدای ایرانی دختر شایسته کانادا در سال 2009 شد.
 
 
 
تارا مبین : متولد شیراز است و دبیرستان خود را نیز در این شهر به پایان رسیده است و پس از آن به تورنتو مهاجرت کرده است. او از ۱۷ سالگی کار مدلی را شروع کرده است ودر حال حاضر در دانشگاه تورنتو درسِ زیست شناسی انسانی و فیزیک نجومی می خواند. او سابقه کسب مقام در شنا و ریاضیات و نقاشی نیز دارد. از سایر علاق او شعر و رقص و پختن کیک است.
 
بهترین جایی که تابحال رفته است: دوبی. مفهوم بالا آوردن سطح اقیانوس برای ایجاد جای زندگی از نظر استراتژیک، اقتصادی و طبیعی معقول است. دوبی بندری بدون مالیات و بهشت خرید برای همه چیز از لباس و لوازم آرایش تا ماشین و لوازم برقی است.سن ۲۱ سال قد ۱۷۰ سانتیمتر
 
با دختران موفق ایرانی در کانادا آشنا شوید + تصاویر
 
طناز آل سفر : متولد تهران است. او دوره ی متوسطه ی خود را در دبیرستان معراج به پایان رساند و سپس به کانادا مسافرت کرد. در حال حاضر در رشته ی ارتباطات و رسانه های عمومی در دانشگاه سیمون فریزر درس می خواند. در آینده نیز می خواهد فوق لیسانس خود را در ارتباطات بگیرد و در صنعت رسانه و سرگرمی مشغول باشد.
 
او علاقه ی بسیاری به ورزش هایی همچون فوتبال و بسکتبال دارد. از سایر علاق او شعر، آشپزی، ورزش و رقاصی است. طناز سابقه ی حرفه ای رقص شکم نیز دارد.بهترین جایی که تابحال رفته است: مونترال. ساختار شهر و سبک ساختمان ها را دوست دارم. سن ۲۴ سال قد ۱۷۸ سانتیمتر.
 
با دختران موفق ایرانی در کانادا آشنا شوید + تصاویر
 
سارا : متولد کانادا است و ریشه های ایرانی و بلژیکی دارد و خود می گوید همین باعق شده به سنت های فرهنگی و زبان های مختلف علاقمند باشد.به گزارش پارس ناز یکی از اهداف او در زندگی برابری برای زنان و اقلیت ها است. با ۱۹ سال سن او هنوز دبیرستانی است و قرار است سال دیگر به دانشگاه برود.بهترین جایی که تابحال رفته است: خرابه های خط ساحلی مایا در مکزیکسن ۱۹ سال قد ۱۷۰ سانتیمتر.
 
با دختران موفق ایرانی در کانادا آشنا شوید + تصاویر

یاسمین معاونیان : متولد و بزرگ شده ی یکی از ایرانی نشین ترین شهرهای کانادا یعنی نورت یورکِ انتاریو است (که چند سال پیش درون تورنتو ادغام شد تا یاسمین هم تورنتویی به حساب بیاید). او از ۳ سالگی به مدرسه ی فرانسوی تورنتو رفته است و تا دبیرستان در همانجا بوده و به همین علت انگلیسی و فرانسوی را خوب صحبت می کند و اسپانیایی نیز می داند. او لیسانس خود را در علوم سیاسی و مذهب از دانشگاه تورنتو دریافت کرده است. او اکنون به دانشکده ی حقوق وارد شده است و امیدوار است تا سال ۲۰۱۱ وکالت را آغاز کند. از علایق او ورزشِ اسنوبرد، امور خیریه و هنر است. سن ۲۴ سال قد ۱۷۰ سانتیمتر.
 
با دختران موفق ایرانی در کانادا آشنا شوید + تصاویر
 
آیلار مکی : متولد تهران و در ۹ سالگی به همراه پدر و مادر به کانادا و شهر انتاریو مهاجرت کرد.خانواده آیلار پس از مدتی به کلگری کوچ کرده و آیلار تحصیلات خودش رو در این شهر ادامه داد.به زبانهای انگلیسی، فارسی و ترکی تسلط کامل دارد و در حال یادگیری زبانهای فرانسوی و ایتالیایی هست. آیلار دانشجوی رشته تجارت بین االمللی با گرایش جامعه شناسی هست و در موسیقی و ورزش هم استعدادهای خودش رو نشان داده و در نوجوانی سه سال متوالی برنده بهترین ورزشکار زن شده است.
 
به ورزش های فوتبال ، والیبال و بسکتبال علاقه دارد و چندین مدال در رشته شنا به دست آورده است. آیلار به موسیقی علاقه زیادی دارد و برای ۱۴ سال هست که پیانو می نوازد. سن ۲۰ سال.
 
با دختران موفق ایرانی در کانادا آشنا شوید + تصاویر