پارس ناز پورتال

امیر تتلو خواننده مشهور رپ بازداشت شد + عکس

مجموعه : اخبار سینما
امیر تتلو خواننده مشهور رپ بازداشت شد + عکس

پارس ناز:در روزهای اخیر، ابتذال بیش از حد شماری از خوانندگان رپ که با برگزاری کنسرت‌های مستهجن که حتی نشریات زرد نیز اقدام آنها را بی‌شرمانه خوانده و خواستار برخورد با خوانندگان و عوامل این نمایش وقیح شده‌اند، موجب نوعی آشفتگی در فضای فرهنگی کشور شده است.
 
در همین ز مینه با افزایش اعتراضات نسبت به کنسرت مبتذل «ا ـ م»، معروف به «تتلو»، و نیز توهین ها و هتاکی هایی که وی در ترانه های خود انجام داده است وی پس از بازگشت به ایران بازداشت شد. این در حالی است که چندی پیش از این نیز شایعاتی درباره دستگیری این خواننده رپ منتشر شده بود که بعدها تکذیب شد اما این بار بنا بر اظهارات منابع آگاه وی در بازگشت به ایران دستگیر و روانه زندان شده است.
 

گفتنی است، در کنار رپ‌خوان‌ هایی که با استفاده از الفاظ رکیک و مستهجن و با در هم شکستن فرهنگ جامعه درصدد جذب مخاطب هستند، شماری از گروه‌ها و خوانندگان رپ با استفاده از این قالب جدید و در چهارچوب‌ های فرهنگی کشورمان به اظهارنظر در مسائل اجتماعی می‌پردازند که از آن جمله می‌توان به همدردی برخی گروه‌ها با داغ‌دیدگان حادثه بم اشاره نمود، اما از سوی دیگر نیز برخی از افراد با الگوبرداری نادرست از فرهنگ غربی و زیر پا نهادن مبانی و اصول ملی، نوعی هتاکی و دریدگی فرهنگی و جمعی را تبلیغ می‌کنند که پیامدهای ناخوشایندی به همراه داشته است.
 
 
همچنین باید خاطرنشان کرد که بنا بر اظهارات برخی منابع خبری، با توجه به نفوذ روز‌افزون رپ‌خوان‌های منفی و تحت‌الشعاع قرار گرفتن افراد و گرو‌‌های مثبتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری رپرهای مستهجن در آینده نزدیک رخ خواهد داد.