پارس ناز پورتال

فیلمبرداری دوباره یک فیلم که براد پیت در آن حضور دارد

مجموعه : اخبار سینما
فیلمبرداری دوباره یک فیلم که براد پیت در آن حضور دارد
جنگ جهانی ضد محصول کمپانی پارامونت که براد پیت را در نقش اصلی خود دارد، با مشکل تولید روبرو شده و در تاریخ تعیین شده به روی پرده سینماها نخواهد رفت.به گزارش پارس ناز قبل از این قرار بود این اکشن ترسناک و درام در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۳ اکران عمومی شود، اما حالا خبر می رسد فیلم نامه این فیلم با مشکلاتی روبرو شده است.

از داخل کمپانی پارامونت خبر می رسد که قرار است فیلم نامه فیلم دوباره نویسی شود و بر همین اساس، صحنه هایی از فیلم هم دوباره فیلم برداری خواهد شد. مسئولان این کمپانی از دیمون لیندلوف نویسنده فیلم نامه های «پرومتوس» و مجموعه تلویزیونی « گم شدگان» (لاست) دعوت به همکاری کرده اند.

 

لیندلوف فیلمنامه «جنگ جهانی ضد» را دوباره نویسی می کند و این در حالی است که بخش مهمی از این فیلم تا به حال فیلم برداری شده است. تهیه کنندگان فیلم مدتی قبل کار تولید و فیلم برداری آن را متوقف کردند تا ببینند باید چه بلایی بر سر این پروژه گران قیمت بیاورند. هنوز معلوم نیست کدام بخش فیلم نامه مشکل دارد و لیندلوف چه قسمت هایی از آن را باید بازنویسی کند.

پارس ناز:قبل از این گفته شده بود کار تازه براد پیت برای اواسط ماه دسامبر سال جاری میلادی به روی پرده سینماها خواهد رفت.اما در شرایط فعلی تاریخ اواسط ژوئن 2013 (حدود پنج ماه پس از زمانی که در آغاز برای اکران عمومی آن مشخص شده بود) به عنوان زمان نمایش عمومی این فیلم اعلام شده است. خط اصلی قصه فیلم در رابطه با یک کارمند مخصوص سازمان ملل است که مسابقه ای سخت را علیه زمان و تقدیر خویش آغاز می کند.

او سوار بر ماشین زمان به دورانی می رود که جهان در آستانه یک خطر بزرگ و در معرض نابودی قرار دارد،
پس از شیوع یک بیماری خطرناک واگیردار که در رابطه با زامبی هاست، نسل انسان در خطر نابودی قرار گرفته و این کارمند متخصص باید راهی برای جلوگیری از گسترش این بیماری پیدا کند. این فیلم بر اساس قصه رمان پرخواننده سال 2006 مکس بروکس به همین نام ساخته می شود. گفته می شود صحنه هایی از فیلم که قرار است دوباره فیلم برداری شود، در ماه سپتامبر یا اکتبر جلوی دوربین خواهد رفت.