پارس ناز پورتال

شهامت و فداکاری این خانم جوان برای نجات فرزندش + عکس

شهامت و فداکاری این خانم جوان برای نجات فرزندش + عکس
یک زن جوان ایتالیایی در اوج شهامت شیمی درمانی اش را قطع کرد تا فرزندی که در رحم داشت زنده بماند و این مسئله باعث شد او اوایل ماه جاری جان خود را ازدست بدهد.به گزارش پارس ناز چیارا کوربلا 28 ساله دوبار هنگام بارداری دچار مشکل شد و به همین دلیل دو فرزندش را از دست داد.
 
 
در سال 2010 خانم کوربلا برای بار سوم باردار شد و پزشکان گفتند بچه در شرایط طبیعی در حال رشد است.اما درست در اوج همین خوشحالی او فهمید به بیماری سرطان دچار شده است و باید برای درمان هرچه سریعتر شیمی درمانی را آغاز کند اما او تصمیم گرفت بخاطر نجات جان جنینش این کار را انجام ندهد و بنابراین از شیمی درمانی صرف نظر کرد.
 

در سال 2010 او یک فرزند پسر به دنیا آورد و به خاطر پیشرفت سرطانی که به آن دچار بود همان سال او بینایی یک چشمش را کاملا از دست داد و بعد از یک سال تحمل بیماری این مادر فداکار در اثر این بیماری مرگبار جانش را از دست داد. او روزهای آخر نامه ای برای پسرش که اکنون 13 ماهه است نوشته و درآن توضیح داد به بهشت میرود تا از خواهر و برادر کوچک او مراقبت کند.
 
 
مرگ غم انگیز این زن فداکار همه دوستان و آشنایان را تحت تاثیر قرار داد. شوهر او میگوید وقتی پسرش به اندازه کافی بزرگ شد او همه حقایق را برایش بازگو خواهد کرد تا او بفهمد مادرش چه روح بزرگی داشته است که برای اینکه به او زندگی بخشد از زندگی خود دست شست.