پارس ناز پورتال

با بهترین مادر و دخترهای بالیوود آشنا شوید + عکس

مجموعه : اخبار سینما
با بهترین مادر و دخترهای بالیوود آشنا شوید + عکس
هیما مالینی و ایشا دئول
 
اواخر دهه 70 ، بالیوود شاهد ظهور یک دختر زیبا و دلربا بود و در دهه 80 هیما مالینی خود را به عنوان یک سوپراستار در بالیوود مطرح کرد .به گزارش پارس ناز درهر نقشی که ظاهر می شد عالی عمل می کرد و هنوز هم او زیبایی و متانت خود را حفظ کرده است. اگرچه دختر او ایشا همانند او در بالیوود موفق نبوده ولی زیبایی و جذابیت او قابل ستایش است مخصوصا در فیلم Dhoom که با رقصش بیینندگان را مسحور کرد.
 
 
دیمپل کاپادیا و توئینکل خانا
 
هنگامی که جوان بود سلطان قلب های مردم کشورش بود و به خاطر بازیهای فوق العاده اش جوایز متعددی را از آن خود کرد و حالا در سن 54 سالگی دیمپل همچنان به عنوان یک ستاره در سینمای هند می درخشد. دختر او توئینکل شمه ای از زیبایی و افسون او را به ارث برده و مطمئنا روزی ستاره خواهد شد.
 

تانوجا و کاجول
 
با آن لبخندهای زیبا و اجراهای بی نظیر در قلب بسیاری از مردم جای گرفته و بدون شک هیچ کس تانوجا را فراموش نخواهد کرد . و حالا دخترش کاجول ادامه دهنده راه اوست و درست همان راهی را می رود که مادرش در انفوان جوانی طی کرد.
 

شارمیلا  تاگور و سوها علی خان

شارمیلا در دوران جوانی نماد زیبایی بود و با بازی های بی نظیرش بر زیبایی خود افزوده بود. سوها شاید به اندازه مادرش موقعیت عرض اندام نداشته  ولی نقش های انتخابی و گلچین شده او نیز تحسین مخاطبان را برانگیخته است.
 
 
آپارنا سین و کانکانا سن شارما

لبخند های شیرین ، چشمان گیرا، و برخوردهای بی نظیر این مادر و دختر باعث شده در هر جمعی  یک سر وگردن از بقیه بالاتر باشند. آپارنا سین یکی از موفق ترین کارگردانان بالیوود نام گرفته و دخترش کانکانا نیز یکی از بازیگران موفق در عرصه سینما بوده است.