پارس ناز پورتال

مصاحبه جنیفر لوپز در مجله معروف Good Housekeeping

مجموعه : اخبار سینما
مصاحبه جنیفر لوپز در مجله معروف Good Housekeeping
با توجه به اکران ce Age: Continental Drift  در 3 جولای جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور مورد توجه شماره جدید کاور مجله آفریقای جنوبی Good Housekeeping قرار گرفت.به گزارش پارس ناز اگر از طرفداران پروپا قرص جی لو هستید در خواندن این مصاحبه با ما همراه باشیددرباره اینکه چگونه مادر شدن او را تغییر داد نمیتوانم کمک کنم اما از وقتی مادر شدم خیلی فرق کردم. وقتی مادر میشوی نظرت کلا راجع به زندگی عوض میشود. واقعا فکر میکنم بزرگ شدم.
 
 
 
البته شاید بخشهای بدنم فرق کرده اما هنوز از ته دل همان دختر جوانی هستم که هزاران آرزو در سر دارد. درباره اینکه درسهایی که از فرزندانش آموختبزرگترین درسی که از انها اموختم این است که چگونه کسی را دوست باشی و از این حس چه احساس خوبی به تو دست بدهد. اینکه چقدر این بچه ها را دوست دارم و اینکه انها چکار میکنند اصلا مهم نیست مهم این است که این عشق عشقی بی قید و شرط است. به گونه ای زمین و بهشت را با انها با هم دارم.

درباره اینکه آیا هنوز شادابی قبل را دارد وقتی به خانه می آیم و حس کسلی دارم سریع بلند میشوم و به باشگاه میروم. بعد برمیگردم و دوش میگیرم و یک عالمه آرایش میکنم. موهایم را از پشت میبندم و لباسهای جدید میپوشم. بعد حس خودم تغییر میکند و میبینم چقدر دیگران هم ذوق زده میشوند. مردم همواره از دیدن زنانی که با وجود مراقبت از فرزندانشان به خود میرسند و شاداب هستند خوشحال میشوند.