پارس ناز پورتال

آمیتا باچان بازیگر مشهور هندی در یک فیلم هالیوودی + عكس

مجموعه : اخبار سینما
آمیتا باچان بازیگر مشهور هندی در یک فیلم هالیوودی + عكس
مسئولان سازنده «گتسبی بزرگ» عكس جدیدی را از این فیلم سینمایی منتشر كردند كه حضور آمیتا باچان؛ بازیگر صاحب نام هندی در این پروژه را به تصویر می كشد.به گزارش پارس ناز به نقل از سینما پرس، مسئولان سازنده فیلم سینمایی «گتسبی بزرگ» (The Great Gatsby) روز گذشته در حالی عكس جدیدی از این پروژه را منتشر كردند كه این تصویر آمیتا باچان؛ بازیگر مطرح و برجسته هندی را نشان می دهد كه برای نخستین بار در طول زندگی هنری خود به عنوان بازیگر در یك فیلم هالیوودی ایفای نقش كرده است.
 
 
بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، علاوه بر باچان بازیگران هالیوودی برجسته ای مانند لئوناردو دی كاپریو، توبی مگور و كری مولیگان نیز در فیلم سینمایی «گتسبی بزرگ» بازی كرده اند. همچنین باز لارمان كه كارگردانی «گتسبی بزرگ» را برعهده دارد نیز براساس رمانی از اف اسكات فیتزجرالد فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته است.
 
آمیتا باچان درباره حضور خود در فیلم سینمایی «گتسبی بزرگ» گفت: نقش من در این فیلم سینمایی خیلی كوتاه است، زمانی كه شما چشم تان را از روی پرده سینما بردارید و یك ذرت بخورید و دوباره به فیلم تماشا كنید نقش من تمام شده است و از صحنه خارج شده ام، اما با این حال خیلی خوشحال هستم كه با بازیگران صاحب نام هالیوودی مانند لئوناردو دی كاپریو و توبی مگور در فیلم سینمایی «گتسبی بزگ» هبازی هستم.

 
وی در ادامه نیز گفت: دی كاپریو و مگور 2 دوست خوب و مودب هستند كه هر بازیگری از بازی در كنار آن ها لذت می برد.آمیتا باچان 70 ساله كه یكی از اسطوره های عرصه بازیگری در كشور هند است در طول دوران هنری خود در حوزه بازیگری در 189 فیلم سینمایی ایفای نقش كرده است.همچنین بنابر اظهارات مسئولان سازنده «گتسبی بزرگ»، این فیلم سینمایی در تاریخ 25 دسامبر (5 دی) زمستان سال جاری روی پرده سینماهای آمریكای شمالی و سایر شورهای جهان می رود.