پارس ناز پورتال

جولیان مور بازیگر معروف هالیوود بر روی کاور مجله Fairlady

مجموعه : اخبار سینما
جولیان مور بازیگر معروف هالیوود بر روی کاور مجله Fairlady
 
جولیان مور به مناسبت فیلم جدیدش "What Maisie Knew" بر روی کاور شماره جدید مجله Fairlady قرار گرفت.در زیر گزیده ای از مصاحبه او را با هم میخوانیم: درباره گرفتن حق شهروندی در انگلستان من الان سیتی زن انگلستان هستم و از این بابت بسیار هیجان زده ام.به گزارش پارس ناز مادرم وقتی که تنها 10 سال داشت به همراه پدر و مادرش به امریکا امد. بعدها با پدرم آشنا شد و ازدواج کرد.
 
پدرم سرهنگ ارتش بود و بعدها قاضی نظامی شد. همسرش نمیتوانست داری ملیتی دیگر جز امریکا باشد. هنوز به یادم دارم روزی مادرم با چشمان اشکبار وارد خانه شد درحالیکه پرچم آمریکا به دست داشت.
 

درباره بازیگرِی: به یادم دارم قدیمترها همیشه نوشته های لوئیس می اسکات را میخواندم. فکر میکنم بازگیری به نوعی همان خواندن کتاب است در مقیاس وسیع تر .درباره ازدواج: خیلی کم پیش می آید که واقع عاشق شوی و وقتی این اتفاق نادر می افتد یک حادثه عظیم در زندگی توست.
 
چند درصد از دوستان دختر شما می گویند دوست ندارند کسی را ملاقات کنند؟! به نظرم ازدواج نوعی سرمایه گذاری در زمان است. باید این کنار یکدیگر بودن و با فرزندان بودن را غنیمت شمرد. من نمیگویم که هر کسی ناراضی است طلاق بگیرد. من جدا شدم چون بسیار زود ازدواج کردم و ان موقع دوست نداشتم ازدواج کنم.