پارس ناز پورتال

تناسب مدل آرایش مو و مدل آرایش صورت + عکس

تناسب مدل آرایش مو و مدل آرایش صورت + عکس
آرایش 2012-مدل آرایش موهایتان حقایق بسیاری را درباره ظاهر، شخصیت و نوع زندگیتان بازگو می کند. مدل مو نماد شخصیت است. مدل آرایش مو می تواند حقایق بسیاری در مورد زندگی روزمره شما بازگو کند. موهایتان حالات درونی شما در لحظه های مختلف را بیان می کند. اگرچه همه ما سلیقه های شخصی در مورد نحوه آرایش موهایمان داریم، بازهم قوانین اساسی در مورد نحوه آرایش مو بر اساس نوع صورت وجود دارد.

صورت های گوناگون و ویژگی های آنها حتی اگر شما عاشق آخرین مدل های مو هستید ممکن است این نوع مدل مو و آرایش مو برای صورت شما مناسب نباشد. این نوع صورت شما است که معین می کند چه نوع مدل مویی برای شما مناسب می باشد.

 
 

صورت بیضی شکل: نوع صورتتان به شما این اجازه را می دهد که هر نوع مدل مویی را که می پسندید انتخاب کنید. پیشانی و چانه صورت بیضی شکل در تناسب کامل با یکدیگر هستند. برای همین هم موهای بلند و هم موهای کوتاه بسیار به شما خواهد آمد.
 
پارس ناز:برای دستیابی به یک صورت باریکتر سعی کنید موهایتان را به صورتتان بریزید. موهایتان را از وسط باز کنید و به صورت حلقه های فر بر روی صورتتان بریزید. حالت موی فر در انتهای موها و در سمت چانه باعث بیشتر نشان دادن گردی صورت شما خواهد شد.
 
تناسب مدل آرایش مو و مدل آرایش صورت + عکس
 
افرادی که صاحب این نوع صورت هستند می دانند که فک و پیشانی شان بسیار پهن به نظر می رسد. اغلب موهای کوتاه برای این نوع صورت بسیار مناسب می باشد. جدا کردن یک دسته موی ضخیم و جدا، برای این نوع صورت انتخاب مناسبی می باشد برای اینکه مو در قسمت بالایی پرپشت به نظر می رسد و باعث محو شدن خطوط پهن چانه و فک می شود.
 
تناسب مدل آرایش مو و مدل آرایش صورت + عکس
 
اگر شما پیشانی پهن و چانه بلند دارید بایستی موهایتان را در زیر چانه تان جمع کنید. این کار باعث می شود تا تناسب صورتتان حفظ بشود. همچنین چتری مو می تواند برای پوشاندن پهنی پیشانی مناسب باشد.اگر اعضای صورت شما مانند بینی تان درشت می باشد می توانید این ویژگی را با پرپشت نگه داشتن مو کمرنگ کنید.
 
موهای صافی که از وسط (فرق) باز شده است باعث می شود که بینی درشت تر به نظر برسد. این موضوع در مورد چتری بلند نیز صادق می باشد. اما موهای پرپشت برای رفع این مشکل مناسب می باشد. های لایت های روشن نیز برای این نوع صورت مناسب است.
 
تناسب مدل آرایش مو و مدل آرایش صورت + عکس
 
اگر صاحب گردن بلند و قشنگی هستید از آن بهره ببرید. این کار را می توانید با انتخاب یک مدل موی مناسب انجام دهید به طور مثال با موهای کوتاه اما اگر گردن شما کوتاه می باشد و می خواهید که موهای کوتاهی داشته باشید با استفاده از موهایی که بلندی آنها از سمت جلوی مو به سمت پشت مو افزایش یافته می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.