پارس ناز پورتال

حادثه تلخ برای یکی از زنان ارتش انگلیس در عراق + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
حادثه تلخ برای یکی از زنان ارتش انگلیس در عراق + عکس
هانا یک سرباز انگلیسی است که در جنگ عراق دچار جراحات زیادی شد و یک پا و چشم خود را از دست داد و برای بدست آوردن زیبایی اش مجبور شد عمل جراحی زیبایی زیادی روی صورتش انجام دهد. به گزارش پارس ناز وی در سال 2004 با یک افسر ارتش ازدواج کرد و در سال 2007 صاحب یک دختر شد اما با حضور در جنگ عراق و بعد از یک انفجار در عملیات تروریستی تا سرحد مرگ رفت.
 
 
جراحت پای وی به حدی بود که او مجبور شد 19 عمل جراحی درد آور را تحمل کند تا شاید بتواند پایش را حفظ کند اما طی 18 ماه درمان پایش دچار استرس و افسردگی شدید شد و به اضافه وزن دچار گردید و نهایتا پایش را از دست داد اما این برای او یک شروع دوباره به همراه داشت
 

هانا در این رابطه میگوید: بعد از بازگشتم از عراق حال خوشی نداشتم تحمل دردهای زیاد امکان انجام هرکاری را از من گرفته بود و حتی نمیتوانستم برای دختر کوچکم کاری انجام دهم نقش مادر بودنم روز به روز کمرنگتر میشد و این مسئله مرا عذاب میداد.
 
 
اما حالا با اینکه پایم را از دست داده ام اما زندگی دوباره به من لبخند زده است و از بودن در کنار دخترم لذت میبرم .
 
 
من با داشتن پای مصنوعی میتوانم حتی بدوم و ورزش کنم و ساعتها کارهایی که ماه ها آرزویش را داشتم انجام دهم اگرچه دوستان و اطرافیان و خانواده ام در این امر به من کمک میکنند و همواره سعی در حمایت من دارند اما من دوباره خوشحالی و زندگی خودم را بدست اورده ام و از بابت بسیار هوشحال هستم.او معتقد است از دست دادن یک پا باعث شده است وی بتواند دوباره حس مادری را تجربه کند.