پارس ناز پورتال

انتقام عجیب این خانم دندانپزشک از نامزدش! + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
انتقام عجیب این خانم دندانپزشک از نامزدش! + عکس
خانم دندانپزشک همه دندانهای نامزد سابقش را به خاطر خیانتی که به وی کرده بود کشید.به گزارش پارس ناز یک خانم دندانپزشک زمانی که فهمید نامزدش به او خیانت کرده و به خاطر زن دیگری وی را رها کرده است همه دندانهای او را کشید و دوست دختر تازه این مرد هم او را به خاطر بی دندانی رها کرد.
 
آنا مکواک 34 ساله به خاطر کشیدن همه دندانهای مارک 45 ساله که چند روز بعد از جدایی برای ترمیم دندانهای خرابش نزد وی آمده بود با مجازات زندان روبرو است. او یک داروی بیهوشی قوی به این مرد تزریق کرده و سپس همه دندانهای وی را کشیده است
 

وی در دادگاه گفته است خیلی سعی کردم حرفه ای عمل کنم و احساسم را در این کار دخالت ندهم اما متاسفانه نتوانستم خودم را کنترل کنم. ماک میگوید: وقتی به هوش آمدم احساس کردم اتفاقی افتاده است چرا که حس میکردم دهانم خالی است و فکم بانداژ شده بود. او به من گفت دهانم سر شده است و کمی بعد به حال عادی بازمیگردم اما باید با یک متخصص دیداری داشته باشم.

 
من به او خیلی اعتماد داشتم اما زمانیکه به خانه رفتم  و خودم را در آینه دیدم تعجب کردم و شوکه شدم وقتی دیدم در دهانم هیچ دندانی نیست. اصلا باور نمیکردم چه بلایی سر من آورده است. به احتمال قوی دادگاه این زن را به 3 سال زندان محکوم خواهد کرد.