پارس ناز پورتال

این مرد بسیار عجیب که مثل میمون راه می رود! + عکس

این مرد بسیار عجیب که مثل میمون راه می رود! + عکس
کنیچی ایتو ژاپنی نزدیک به یک دهه از عمر خود را صرف تقلید کردن دویدن میمون‌ ها کرده است.به گزارش پارس ناز وی هم‌اکنون قادر است به سبک میمون‌ آفریقایی با نام پاتاس 100 متر را در زمانی کمتر از 20 ثانیه بپیماید.
 
کنیچی در این رابطه می‌گوید: صورت و اندام من به میمون شباهت فراوانی دارد، بنابراین از زمان کودکی مورد تمسخر همگان بودم و دوستانم مرا با نام این حیوان خطاب می‌کردند.

وی می‌افزاید: من هیچ‌گاه از رفتار اطرافیانم آزرده خاطر نمی‌شدم، زیرا میمون‌ها را دوست داشتم و آرزو می‌کردم بتوانم یکی از خصلت‌های آن‌ها را داشته باشم.

 

کنیچی همچنین در خصوص معضلاتش می‌گوید: در خیابان ‌معمولاً توسط پلیس متوقف می‌شدم، بنابراین حدود یک ماه برای انجام تمرینات دویدن به کوه می‌رفتم. اما در نخستین روز یک شکارچی مرا با گراز وحشی اشتباه گرفت و تلاش کرد شکارم کند.

این پیشاهنگ ۲۹ ساله در نظر دارد از راه رفتن حیوانات چهارپای دیگر نیز الهام گیرد. جهش سریع کینچی نام وی را در کتاب رکوردهای جهان گینس به ثبت رسانده است. گفته می‌شود سبک زندگی وی الهام‌بخش بسیاری بوده و در هفت کشور جهان 100 نفر به این نوع راه رفتن روی آورده‌اند.