پارس ناز پورتال

چند نکته مهم آرایشی درباره لاک ناخن!

چند نکته مهم آرایشی درباره لاک ناخن!
 

حتی اگر ناخنهایتان بلند نمی شوند اینطور لاک بزنید تاخوش فرم و زیبا دیده شوند!
خیلی از دختران و خانمها از اینکه جنس ناخنهایشان سست بوده و دیر به دیر بلند می شوند و یا پس از بلند شدن سریع می شکننداحساس ناراحتی می کنند که خیلی از آنها ممکن است به کاشت ناخن رو بیاورند که آن هم می تواند به ایجاد قارچ و یا عوارضی که خود بحث مفصلی دارد منجر شود.

اگر جزو آن دسته از دوستانی هستید که با روشهای جدید و مضر امروزی درجهت داشتن ناخنهایی زیبا مخالفید و تنها دوست دارید ناخنهایی خوش فرم و خوش حالت داشته باشید بهتر است با نوع لاک زدن که بسیار در این امرمهم است تا حدودی به نتیجه ی مطلوبتان برسید.

به این ترتیب عمل کنیدکه:

پیش از هرچیز بهتر است هفته ای دوبار از آبلیمو برای سفید شدن و استحکام آنها استفاده کنید یعنی آنها را به مدت ۱۰ دقیقه در آبلیمو قرار دهید و بعد بشویید. حتی اگر ناخنهایتان کاملا کوتاه است بهتر است ابتدا یک لایه لاک روی تمامی آنها بزنید پس از اینکه از خشک شدنشان مطمئن شدید یکبار دیگر نیز این کار را انجام دهید و سعی کنید حتما یکدست و تمیز لاک را روی ناخنها بزنید. باز هم باید از خشک شدنشان اطمینان حاصل کنید.

در مرحله ی سوم برای آن عده که ناخنهایشان کاملا کوتاست تنها یک لایه روی نوک ناخنها زده شود که این برآمدگی نه چندان محسوس با برجستگی کمی که روی نوک ناخن ایجا میکند آن را خوش فرمتر نشان خواهد داد. اما کسانی که کمی ناخن دارند بعد از زدن این لایه روی نوک ناخنها باز پس از خشک شدن خیلی تمیز و یکدست یک لایه ی دیگر نیز لاک بزنند .

ناگفته نماند این چند لایه لاک زدن می تواند از ناخنها در برابر عواملی که باعث شکسته شدنشان می شوند نیز جلوگیری کنند که حتما بهتر است تمیز و یکدست انجام شود که خود مستلزم خشک شدن هربار زدن لاک بر روی ناخنهاست.


گاهی می توانید لایه ی آخر از لاک بیرنگ استفاده کنید که هم به براق شدن آنها کمک می کند و هم لایه ای محافظ روی لاکهای قبلی می شود. اگر هم تصمیم به طراحی روی ناخنهایتان داریدآن را در پایان و قبل از لاک بیرنگ انجام دهید .