پارس ناز پورتال

زوجی جالب که زبان یکدیگر را متوجه نمی شوند ازدواج کردند

زوجی جالب که زبان یکدیگر را متوجه نمی شوند ازدواج کردند
یک مرد ۸۵ ساله با محبوب ۹۷ ساله اش در خانه سالمندان ازدواج کرد. یک زوج در خانه سالمندانی در کارولینای شمالی تصمیم به ازدواج گرفتند و این درحالی است که به زبانهای مختلفی صحبت میکنند. به گزارش پارس ناز دو چیز در این مسئله جالب است : یکی اختلاف سن بین عروس و داماد و دیگری اینکه آنها زبان همدیگر را نمیفهمند.
 

کلومبا روزالی و لری بوشنل درخانه سالمندان در شارلوت همدیگر را ملاقات کردند و عشق آنها به قدری عمیق شد که حتی از عشقهای آتشین دوران نوجوانی نیز عمیقتر به نظر میرسید.
آنها برای فهمیدن حرفهای همدیگر ابتدا به سایتهای مترجم در اینترنت مراجعه کردند وحالا درحال یادگیری زبان همدیگر هستند. تفاوتهای این زوج باعث نشد تا احساس عشق را نادیده بگیرندو درک نکنند.
 

خانم رزالین متولد اکوادور است و از ۱۰ سال پیش که همسرش فوت شده تنها زندگی میکرده است و آقای بوشنل یک معلم بازنشسته است که تاکنون ۲ بار ازدواج کرده است و همسردومش سال پیش درگذشته است. خانم رزالین این عشق را موهبت الهی میداند و خوشحال است که از این پس میتوانند با هم باشند و از هم مراقبت کنند و روزهای باقی مانده عمرشان را در عشق و محبت به پایان ببرند.