پارس ناز پورتال

پاسخ کوتاه به سوالات شخصی جنسی شما!

پاسخ کوتاه به سوالات شخصی جنسی شما!
 
دکتر داود حق شناس

برای چه من همیشه بعد از آمیزش جنسی با همسرم  از بدنم یک مایع بی رنگ و شفاف خارج میشه؟

این احتمالا بخاطر این مورد هست که شریک شما  داخل واژن خودش رو تخلیه می کنه. این تخلیه بصورت کم کم در طول مدت حداکثر 2 روز صورت خواهد گرفت

برای چی مردان این همه از رابطه جنسی دهانی  ( اورال ) لذت می برند و مدام در خواست اون رو دارند؟

جواب واقعی رو می خواهید؟ دهان شما قادر است یک مکش و ساکشن قوی ایجاد کنه که واژن شما چنین قابلیتی رو نداره.برای همین اکثر مردان از اورال سکس لذت می برند.

آیا بعد از تخلیه منی ، مرد اگر قرص ویاگرا مصرف کند می تواند سریعا برای بار دوم آماده شود؟

این قرص برای مردانی که دچار مشکل در آلت خود و عدم نعوذ هستند تجویز می گردد.اصلا صحیح نیست که بصورت خود سرانه مصرف شود چون بطور کامل با فشار خون سر و کار دارد و می تواند خطرناک باشد

چرا من و همسرم هر زمان که آمیزش جنسی داریم من در واژن خود درد احساس می کنم؟

مقاله مربوطه رو در لیست مقالات سایت بخوانید .  جواب کوتاه : ممکن است پوزیشنهایی که انتخاب میکنید مناسب شما نباشند و یا درست آنها را اجرا نمی کنید. می تواند بخاطر وجود استرس و مسائل جانبی در شما باشد که دلیل بر عدم مرطوب شدن واژن شما به اندازه کافی گردد

هر زمان که من ارگاسم می شوم دچار خونریزی می گردم. چرا ؟

ارگاسم بتنهایی نباید باعث خونریزی گردد. گاهی خشکی واژن و یا پوست حساس آن بخاطر فشار بیش از حد ممکن است دچار خونریزی شود اما ارگاسم خیر.بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا آزمایشات لازم بروی شما صورت پذیرد.

زمانیکه من همسرم را با تحریک دست به ارگاسم میرسانم ، منی وی بر خلاف تصور اصلا نمی پاشد و جهش ندارد و به سادگی و آرامی خارج می شود. آیا این مسئله ایرادی در وی است؟

مدلهای مختلفی از خروج منی می تواند وجود داشته باشد.مشکل همسر شما ربطی به منی ندارد بلکه در عدم نعوذ کافی و یا ضعیفتر بودن ماهیچه های دور آلت می باشد … بهتر است  تمرینات لازمه را انجام دهد.

کلیتوریس من وقتی که خود ارضایی میکنم  کاملا بی حس می شود . آیا من به آن صدمه رسانده ام؟

اول ببینید پوست آن تاول نزده یا خیر .  در این صورت ممکن است سوزش هم داشته باشید . در غیر اینصورت احتمالا شما فشار بیش از اندازه ای وارد می نمایید. بهتر است حتما از مواد چرب کننده استفاده کنید و با آرامش بیشتری به ماساژ ادامه دهید و ماساژ را به یک نقطه ختم نکنید.

وقتی که قرص مصرف می کنیم برای تخمک چه اتفاقی می افتد؟

بستگی به نوع قرص دارد . عموما قرصها از شکل گیری تخمک جلوگیری می کنند اما مواردی هم هست که موفق نمیشوند. اما به هر حال تخمکها بارور نخواهند شد چون قرصها بروی تخمک هم تاثیر خواهند گذاشت و نقش ممانعت کننده دارند. از طرفی قرصها باعث پریود خواهند شد چراکه استروژن خون را بالا برده و بعد از پایین آمدن آن بدن دستور به پریود خواهد داد و قرص دفع خواهد شد. (توضیح مقاله کاملا ناقص و نا مربوط است – مترجم )

آیا ممکن است در طول عادت ماهیانه باردار هم گردید؟

بله – مقاله لازمه درون سایت است

منی در اصل چی هست ؟

یک مایع لزج و تقریبا سقید رنگ که یک درصد آن را اسپرم تشکیل میدهد و در باقی آن سدیم ، سیتریک اسید ، مواد قندی ،  آمونیاک ، کلسیم ، کلسترل و چیزهای دیگر یافت خواهند شد

منبع : سایت رسمی تنظیم خانواده