پارس ناز پورتال

کشف معمای عجیب و قتل یک زن بیوه + عکس

کشف معمای عجیب و قتل یک زن بیوه + عکس
معمای قتلی که به سال 1879 برمی گشت سرانجام با پیدا شدن جمجمه ای در باغ خانه ی  یکی از کارکنان BBC ،” دیوید اتنبرو ” ، و مشخص شدن تعلق داشتن این جمجمه به زنی که 132 سال پیش توسط خدمتکارش به قتل رسیده بود کشف شد.به گزارش پارس ناز در سال 1879 یک بیوه ثروتمند 55 ساله  به نام ” جولیا مارتا توماس ” توسط ” کیت وبستر ” خدمتکار 29 ساله خانه اش به قتل رسید ولی بعد از آشکار شدن موضوع سر او هرگز پیدا نشد.
 
 
این معما که در آن زمان به نام ” معمای بارنز ” مشهور شده بود سر و صدای زیادی در لندن به پا کرده بود. وبستر ” که یک کلاهبردار و دزد سابقه دار بود بعد از کشتن خانم توماس ، او را با تبر تکه تکه کرده و با درست کردن سوپ،  آن را در بین بچه های منطقه ی خود پخش کرده بود. روز بعد از جنایت پلیس جعبه ای حاوی مقداری گوشت انسان و یکی از پاهای مقتول را در نزدیکی رودخانه تایمز پیدا کرده بود.

وبستر بعد از دستگیری بازداشت واعدام شد ولی هرگز اعتراف نکرد سر مقتول را در کجا پنهان کرده است تا اینکه در اکتبر سال جاری کارکنان ساختمان سازی هنگام حفر زمین در خانه ” اتنبرو “که بیش از 50 سال درBBC  مشغول به فعالیت بود، جمجمه ای را پیدا می کنند.

بر طبق گزارش پلیس خانم توماس در نزدیکی خانه ” اتنبرو ” 85 ساله زندگی می کرده و باغ او که به عنوان یک بار مورد استفاده عموم قرار می گرفت به عنوان یک از مکان های مورد علاقه قاتل به حساب می آمده است.با بررسی دقیق جمجمه  و علائم شکستگی که بر روی جمجمه وجود داشت و آزمایشات خاص پلیس جنایی انگلستان  اعلام کرد این جمجمه متعلق به خانم توماس است.