پارس ناز پورتال

پسر جوان گیلانی در ۹ ماه ۱۰۵ کیلوگرم وزن کم کرد + عکس

مجموعه : رژیم و تغذیه
پسر جوان گیلانی در ۹ ماه ۱۰۵ کیلوگرم وزن کم کرد + عکس
با ثبت یكی از سریع‌ ترین موارد كاهش وزن در جهان رضا دیداری از گیلان كه لقب چاق‌ترین جوان كشور را در اختیار داشت موفق شد در 9 ماه 105 كیلوگرم از وزن خود را كم كند و بنا به گفته مربی وی، ركورد سریع‌ترین و بیشترین كاهش وزن ایران را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، این جوان گیلانی كه تا اوایل سال جاری 201 كیلوگرم وزن داشت از 21اردیبهشت ماه زیر نظر ‘افشین پورمحمد’ اقدام به كاهش وزن خود كرد كه موفق شد طی حدود 9 ماه وزن خویش را به 96 كیلوگرم برساند و 105 كیلوگرم از وزن خود را كاهش دهد.

این جوان اهل بخش خشكبیجار از توابع شهرستان رشت عصر روز شنبه در مورد كاهش وزنش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: تا چند ماه پیش به دلیل اضافه وزن زیاد و مشكلاتی كه برایم به وجود آمده بود، امید چندانی به زندگی نداشتم و دكترها مرا جواب كرده بودند.

 
 
 
‘رضا دیداری’ افزود: با توصیه یكی از دوستان به آقای ‘افشین پورمحمد’ كه باشگاه بدنسازی دارد، مراجعه كردم كه خوشبختانه با تلاش و همكاری خالصانه این مربی دلسوز توانستم وزنم را از 201 كیلوگرم به 96 كیلوگرم تقلیل دهم.

وی بیان داشت: آن زمان زندگی برایم بسیار مشكل بود چون قادر به راه رفتن نبودم اما هم اكنون علاوه بر راه رفتن، می توانم ورزش كنم و كارهای روزمره خود را نیز انجام دهم و برای اولین بار نیز توانستم شلوار بپوشم چون پیش از این، هیچ شلواری اندازه‌ام نبود. دیداری اضافه كرد: هدفم این است كه وزنم را با كمك آقای پورمحمد به 80 كیلو كاهش دهم تا بتوانم ركورد بیشترین كاهش وزن در جهان را به خود اختصاص دهم.

مربی این جوان گیلانی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: ‘رضا دیداری’ توانست در مدت حدود 9 ماه، 105 كیلوگرم ركورد خود را كاهش دهد كه این مقدار، یكی از سریع‌ترین و بیشترین موارد كاهش وزن در جهان و همچنین بیشترین كاهش وزن در كوتاه‌ترین زمان در ایران است.

افشین پورمحمد’ افزود: تاكنون تنها چیزی كه در سایت های مختلف در ایران ثبت شده، كاهش 102 كیلوگرم در مدت 18 ماه می باشد، ولی ‘رضا دیداری’ توانست با كاهش 105 كیلوگرم در حدود 9 ماه این ركورد جدید را در ایران ثبت كند.

وی گفت: این جوان گیلانی از چاقی كشنده‌ای رنج می برد كه با روش های خاص خودم توانستم موفق به این مهم شوم و به عنوان یك ایرانی افتخار می كنم كه با مطالعه و تحقیق، توانستم این ركورد را در ایران ثبت كنم.

این مربی پرورش اندام و بدنسازی گیلان در مورد شیوه های مورد عمل خود برای كاهش وزن بیان داشت: این كاهش وزن بدون قرص و دارو انجام شده و طی این مدت دیداری حتی یك قرص نیز استفاده نكرده است. وی خاطرنشان ساخت: شیوه كارم در چند روش خلاصه می شود كه می توان به كارهای روحی روانی، آموزش، مراقبت، تغذیه، خودشناسی، تعهد و ورزش اشاره كرد.